המגוון המצומצם של דגמי אודי A8 ופורשה קאיין עומד להתרחב, עם הוספת מנועי V6 להיצע שכלל עד עתה רק מנועי V8. הגרסאות החדשות יוצגו כבר בתערוכת פרנקפורט הקרובה. הקאיין V6 מצטרף לקאיין S ולקאיין טורבו, עם מנוע חדש המפיק 250 כ"ס. למעשה לא מדובר במנוע חדש לגמרי – זהו אותו מנוע 3.2 ל' המשמש בטוארג, אחיו החצי-תאום של הקאיין לבית פולקסווגן. בטוארג מפיק המנוע 220 כ"ס, אך כאן הוא עבר טיפול כדי לתת ביצועים יותר נמרצים – כיאה לפורשה. עם מנוע זה מאיץ הקאיין מ-0 ל-100 ב-9.1 שניות ומגיע למהירות מירבית של 214 קמ"ש. כושר הגרירה לא נפגם ועומד על 3,500 ק"ג. אודי תשיק בפרנקפורט עוד שתי מנועים לספינת הדגל שלה, A8, אשר יקלו על אלו מאתנו שהתקשו לגייס את הסכומים הנדרשים עבור גרסאות-העילית היקרות. אל דגמי ה-V8 מונעי-הקוואטרו שהושקו ראשונים מצטרפים שני מנועי V6, בנזין ודיזל, יחד עם תיבת מולטיטרוניק רציפה – לראשונה בסגמנט זה – ואפשרות להנעה קדמית בלבד. מנוע הבנזין הוא ה-V6 המוכר מדגמי אודי אחרים, בנפח 3.0 ל' עם 220 כ"ס. דגם זה הוא שמקבל את תיבת המולטיטרוניק האמורה, ומסתפק בהנעה קדמית – כך שתג המחיר בודאי יהיה הרבה יותר קל לעיכול, באופן יחסי. גם מנוע ה-TDI בעל נפח 3.0 ל' ומבנה V6, אך כאן כבר מדובר במנוע חדש. זהו מנוע מסילה-משותפת בעל תפוקה היא 233 כ"ס מרשימים, עם מומנט של 45.9 קג"מ שמשתרע בין 1,450 ל-3,250 סל"ד (!). מנוע זה מוצע עם הנעת קוואטרו ותיבה ידנית בת 6 הילוכים. הביצועים בגרסה זו מרשימים – למרות שמדובר במכונית כבדה, התאוצה ל-100 קמ"ש דורשת 7.8 שניות, בעשירית יותר מהיר מגרסת הבנזין המוזכרת לעיל, והמהירות המירבית היא 243 קמ"ש, בשני קמ"ש יותר מהיר מדגם הבנזין.