לאחר שרק לאחרונה השיקה פורשה עוד ואריאציה ל-911 האלמותית שלה – גרסת ה-RS הקרבית של ה-GT3 – ולאחר שלא מכבר הושקה גרסת קבריולט ל-C4S, אנו מקבלים גרסה נוספת למשפחת ה-911 הענפה. לראשונה מזה 14 שנים מציעה פורשה גרסת קבריולט לדגם ה-911 טורבו האימתני. הבסיס המכני זהה, כצפוי – הקבריולט חולקת עם הקופה את המנוע, מערכת ההנעה הכפולה, שילדה, ומערכות מיתלים ובלמים. לצורך שמירה על קשיחות המבנה חוזק המרכב, בעיקר מרכיביו הצידיים. מבחינה עיצובית שומרת הקבריולט על מאפיינים של הקופה, כגון שלושת הכונסים בחרטום, כונסי צד לקירור האינטרקולר, וספוילר אחורי הנשלף אוטומטית ב-120 קמ^ש ומתחבא חזרה כאשר המהירות יורדת מתחת ל-80 קמ^ש. כמו בשאר דגמי הקבריולט בסדרה, הגג הרך הנפתח מופעל חשמלית ומגיע ממצב סגור לפתוח בתוך 20 שניות. הביצועים נותרו, כצפוי, מעניינים למדי – עם 420 כ^ס בזנבה מגיעה הטורבו-קבריולט מ-0 ל-100 קמ^ש בתוך 4.3 שניות, והמהירות המרבית היא 305 קמ^ש. מחיר המכונית בארה^ב החל מכ-$128,000.