פרארי עומדת להציג את המכונית הזו, ה-2+2 הבאה שלה שתכונה 460GT (או אולי 460 בולוניה), בתערוכת דטרויט הקרובה, בינואר 2004. האיורים הרשמיים שפרסם המפעל מציגים כיצד תראה מחליפת ה-456, שעוצבה על-ידי פינינפרינה. לא נמסרו פרטים רשמיים נוספים כלשהם אך תצלומי ריגול של המכונית נצפו זה מכבר – ופרטים על המכונית דלפו החוצה עוד בסוף 2002. ה-456 היא דגם ותיק, שהושק עוד ב-1992 ומאז לא עבר שינויים משמעותיים. ב-460 אמורות להפתר חלק מהבעיות המשמעותיות של הדגם היוצא – מרחב לנוסעים מאחור וחלוקת משקל. בסיס הגלגלים הוארך בכ-15 ס^מ, על פי השמועות; האורך הכללי צמח מ-4.76 ל-4.85 מ'. המנוע הוסט לאחור בשילדה כדי להטיל יותר משקל על הגלגלים האחוריים ולהשיג חלוקת משקל שווה, ולכן גם קורה A הוזזה אחורה. הגדלת בסיס הגלגלים אפשרה, למרות זאת, שיפור ניכר של מרחב הרגליים מאחור. שימוש בשלדת ^חלת דבש^ מאלומיניום במקום שלדת צינורות-הפלדה הקובנציונלית הקודמת אמור לספק חסכון מהותי במשקל – ה-456 שוקלת כ-1,700 ק^ג (1,770 בגרסה האוטומטית), וה-460 תקצץ כ-135 ק^ג מנתון זה. עוד מדובר על שימוש במנוע ה-V12 6.0 ל' של המראנלו 575 (במקום ה-5.5 ל' הנוכחי), כאן עם 500 כ^ס – שיפור של יותר מ-50 לעומת ה-456. יחד עם החסכון במשקל אמורה התגבורת לשפר מהותית את התאוצה, שתרד עכשיו אל מתחת ל-5 שניות מ-0 ל-100; המהירות המרבית תעלה ל-320 קמ^ש. אל המנוע תשודך, בנוסף לתיבה הידנית, תיבת ה-F1 ^קמביוקורסה^ הממוחשבת של פרארי; תיבה אוטומטית לא הוזכרה. בשלב מסויים דובר על אפשרות כי מכונית זו תהיה הראשונה בהיסטוריה של פרארי עם הנעה כפולה, בתגובה לבנטלי GT החדשה, אך אין בידינו מידע עדכני על כך – ולמען האמת, אנו מהמרים שזה לא יקרה בדגם זה.