את ה-FX של אינפיניטי ראינו, כמעט מוכן לייצר, כבר לפני שנה. עכשיו מציגה אינפיניטי את המוצר המוגמר, ובלי למצמץ מכוונת ישירות בין העיניים של ב.מ.וו (ולקסוס, ופורשה, ופולקסווגן...). את התיאור כבר שמענו בעבר מספיק פעמים – רכב המתאים לסגנון חיים דינמי ולמלא כל משימה העולה על דעת האמריקני הממוצע, בלה בלה. אבל המפרט, וגם העיצוב, בהחלט משדרים שניסאן, באמצעות חטיבת היוקרה שלה, ממשיכה לכוון גבוה – והולכת בדרך הנכונה. ה-FX תגיע עם שני מנועים, V8 עם 315 כ"ס (FX45, נפח 4.5 ל‘), ו-V6 עם 280 כ"ס (FX35, 3.5 ל‘). במנועים הללו ניתן למצוא תזמון שסתומים משתנה, שסתומי טיטניום ועוד גודי‘ז. התיבה בשני המנועים היא אוטומטית 5 הילוכים, עם תפעול ידני.
ה-45 מגיע עם חישוקי ענק וצמיגים סטנדרטיים במידה 265/50-20 (!) ומערכת הנעה כפולה מתוחכמת העונה לראשי התיבות הבלתי-אפשריים ATTESA E-TS (תאמינו לנו, כל אות מייצגת מילה). ה-35 מגיע עם צמיגים קצת יותר קטנים, 265/60-18, ואותו ניתן לקבל גם עם הנעה אחורית בלבד.
יחד עם ה-FX הציגה אינפינטי כמובטח מכונית תצוגה – טריאנט (Triant). זו אכן מכונית רעיון לכל דבר, שהמסר העיקרי שלה עיצובי – המראה שרירי בהחלט, והשימוש בדלתות כנף-שחף (מופעלות חשמל!) מעניין למדי. בכל זאת, כרכב-קונספט של מותג יפני יוקרתי, היא משופעת בטכנולוגיות כמו זיהוי קול, מתלים בעלי גובה מתכוונן ומושב אחורי שיכול להחליק קדימה בשיעור של כחצי מטר באופן חשמלי כאשר אינו בשימוש; מושבי הנהג והנוסע מותקנים על תושבות אקטיביות. לכל מושב יש שלושה מצבים – ספורט, רגיל ושטח – בהם משתנים לא רק הזויות והגבהים של המושב אלא גם אופי שיכוך הזעזועים.