ה-SLK, הרודסטר (-קופה) היותר-קטנה בהיצע של מרצדס, עברה עדכון ראשון. חיצונית מתבטאים השינויים, כרגיל, במראה מרוענן לחרטום (פגוש וכונסים) בעוד מאחור, חלקו התחתון של המרכב קיבל צורה דמויית-דיפיוזר ומפלטים בצורת טרפז. תא הנוסעים קיבל חומרים חדשים, הגה חדש, מחוונים חדשים, מערכות תקשורת/שמע משופרות עם ממשק iPod – כרגיל, בקיצור. בצד המכני עודכנו מנועי הבנזין 4 ו-6 ציל'. ה-SLK 200 בעל מנוע ה-1.8 ל' ומגדש-העל קיבל את הגרסה המעודכנת של המנוע הזה, שכבר הופיע במספר דגמי מרצדס אחרים, עם 184 כ"ס במקום 163 ועלייה קלה במומנט מ-24.5 ל-25.5 קג"מ. מנוע ה-V6 בנפח 3.5 ל' של ה-SLK 350 מפיק עכשיו 305 כ"ס – במקרה לגמרי, כמעט זהה לתפוקת מנוע הטורבו 3.0 ל' של ב.מ.וו – כשהעליה מושגת באמצעות יחס דחיסה גבוה יותר, שינויים לשסתומים וסעפת היניקה, והעלאת תקרת הסל"ד ל-6,800 (ואף 7,200, לפרקי זמן קצרים ובהתאם למצב ולתנאים). גם כאן גדל המומנט בשיעור קל, מ-35.7 ל-36.7 קג"מ ב-4,900 סל"ד. גם תיבת ה-7G-Tronic האוטומטית קיבלה עדכונים: בהורדת הילוך תוכנת התפעול נותנת גז-ביניים בעצמה, מה שאמרו לספק אפקטים אקוסטיים חיוביים ביותר... שני המנועים צורכים פחות דלק ופולטים פחות CO2 עכשיו, למרות היותם חזקים יותר. מנוע ה-3.0 ל' של ה-SLK 280 לא השתנה מבחינת התפוקה, אך גם הוא צורך פחות דלק ומזהם פחות את הסביבה. במנוע ה-V8 של ה-SLK 55 AMG לא חלו שינויים, אך גם גרסה זו זכתה לאי-אלו שינויים קוסמטיים. תחום מכלולי השלדה לא הוזנח, כאשר ה-SLK מקבלת מערכת הגה עם יחס-מסירה משתנה: כאשר הפניית ההגה מגיעה ליותר מ-5 מעלות, משתנה יחס המסירה והופך לישיר (מהיר) יותר, כך שאפשר לקבל תגובות מהירות ותחושה טובה יותר בכביש מפותל המחייב הפניות-הגה משמעותיות יותר. כך מתקבלת הפחתה משמעותית במספר הסיבובים מנעילה לנעילה, מבלי לשלם מחיר של עצבנות מוגזמת בקו ישר.