התנאים היו אידאליים: מזג אוויר קריר שהקל על המכוניות, שמש אביבית נעימה, שמיים כחולים, מסלול מאתגר ורב-ענין וארגון מעולה. חבל שרק שבעה מתחרים התייצבו לסיבוב השליש בליגת 'קינג אוף דריפט' של 'אלטרנתיבי', כשבולטים בהעדרם שגיא פודגייצקי (מנצח הסיבוב הקודם), גל גובסי ובני הרניק. מבנה התחרות היה זהה לשני הסיבובים הקודמים. העליה לגמר נקבעה על סמך שני מקצים מוקדמים, הראשון פשוט ואחראי ל-30% מהציון המוקדם והשני, המורכב יותר, תרם 70%. בשלב הראשון נדרשו המתחרים להפגין את יכולתם סביב שלוש מיני-כיכרות שסומנו במתחם ואשר, יחד עם מרכז המתחם, היוו אלמנטי-חובה שיש לנצלם. מכאן ואילך הכל חופשי כאשר המתחרים מנוקדים לפי יצירתיות, כמות העשן, זוית ההחלקה, המשכיות ושליטה, וסופגים ניקוד-עונשין שנקבע מראש על ספינים בדרגות חומרה שונות. כבר כאן התבררה הרמה המצויינת של התחרות כאשר רוב המתחרים זוכים לציונים גבוהים. אפרת הופמן (מיאטה NC) הפגינה בשלב זה את הרמה הטכנית הגבוהה ביותר עם שרטוט קוים מדוייקים וצמודים סביב ה'כיכרות', אם כי חלק מהאחרים, ובראשם האחים תום (מיאטה NB) וניב (מיאטה NC) סדובסקי, הפגינו נהיגה אגרסיבית ואטרקטיבית יותר. רק דון גרוזה הצעיר (מיאטה CC), חייל טרי, התרגש כנראה מגודל המעמד ולא הצליח להגיע ליכולתו האמיתית. השלב השני היה מורכב ומאתגר בהרבה, עם מסלול קונוסים פתלתל שלא הותיר יותר מדי מקום לטעויות וחייב הרבה שינויי-כיוון; גם שיטת השיפוט שונתה בשלב זה והיתה הרבה יותר קשיחה מאשר בסיבובים קודמים. המסלול כלל שישה שערי-חובה שאותם היה על המתחרים לעבור כשהמכונית בדריפט; כל מעבר שער שכזה בצורה שהשביעה את רצון השופטים תרם 10 נקודות, וכל מתחרה יכל לעבור את המסלול עד פעמיים בתוך פרק זמן של דקה שניתנה לביצוע, כך שניתן היה לצבור כך עד 120 נקודות. בנוסף, כל שופט יכל להעניק 20 נקודות-בונוס על רמת הביצוע הכללית, לפי ראות עיניו. צוות השיפוט, אגב, כלל את אריק גולדשטיין, מהדמויות הבולטות הדוחפות את ספורט הדריפט, ואת הח^מ. ארבעה מתחרים הפגינו נהיגה מצויינת ועלו בקלות לגמר, כאשר מבחינת ניקוד מצטבר הוביל דודי פאר (מיאטה NB) לפני תום סדובסקי, אפרת הופמן ואלכס ספודרוב (ב.מ.וו 328). על המקום החמישי והאחרון לגמר ניטש קרב צמוד בין רפי מזרחי בסיירה העתיקה לניב סדובסקי, אשר שוב לא הצליח לשחזר את היכולת הגבוהה שהפגין באימונים. בסיכום עלה רפי לגמר על חודן של שתי נקודות בלבד שלב הגמר נערך באותו מסלול כמו השלב המוקדם השני, כאשר המתחרים עולים למסלול בסדר עולה. כך גם זכינו לראות את תום סדובסקי בתרגיל מצויין שהעניק לו מחיאות כפיים מצד הנהגים האחרים וציון כמעט מושלם, 139 נקודות מתוך 140 האפשריות אצל שני השופטים; ואז עלה אחרון המתחרים למשטח, דודי פאר, נתן הצגה גדולה וביצוע מושלם – וזכה לציון מלא מצד שני השופטים שהעניק את המקום הראשון. הישג נפלא לנהג אשר החל את דרכו בדריפטינג רק לפני חודשים ספורים, ובסיבוב הקודם אף לא עלה לגמר! אלכס ספודרוב סיים במקום השלישי, ובכך זכה בפודיום בפעם השלישית ברציפות – ושמר על מקומו הראשון בליגה. לאחר סיום התחרות הרשמית נערך, כרגיל, מקצה פריסטייל, וכאן הצליח ניב סדובסקי לפצות את עצמו על האכזבה המוקדמת ולנצח ללא עוררין. תוצאותיו בתחרויות הפריסטייל השנה הן מקום ראשון, מקום שני ושוב מקום ראשון! נציין עוד כי על האירוע ניצח להפליא ערן אביבי, למרות הולדת בנו רק יום קודם לכן. את הפרסים לזוכים העניק ירון אדרי, נציג הספונסורים 'ספארקו'. הליגה הגיעה למחצית דרכה. הסיבוב הבא, הרביעי מתוך השישה, יערך ב-22 לפברואר. תודה ליריב דרורי על התצלומים. קינג אוף דריפט, דירוג ליגה (סיבוב 3 מ-6) 1. אלכס ספודרוב, 20 נק' 2. תום סדובסקי, 18 3. אפרת הופמן, 10 –. ניב סדובסקי, 10 –. דודי פאר, 10 –. שגיא פודגייצקי, 10 7. רפי מזרחי, 8