תחום השטח והפנאי הוא גם כך אחד התחומים בו מתבלט היצרן היפני בארץ, ובכל זאת ב-2008 עומדת ניסאן להביא כלי רכב נוספים לשוק המקומי, אשר אמורות להגדיל משמעותית את מכירותיה. בתחילת השנה צפוי לנחות כאן ה-Xטרייל החדש עם מחיר תחרותי מבעבר שימקמו מול הראב 4 של טויוטה (כנראה שבין הגרסה הזולה ליקרה) ויהפכו להרבה יותר מעניין. אבל המהלך המרתק והמפתיע שמתכננים בקראסו יתרחש במאי 2008. אז מתכוון היבואן להשיק מחדש את הווינר. הטנדר הוותיק של ניסאן, פינה את מקומו בישראל כאשר הגיע הנבארה ואולם מנוע הווינר יקבל תקינת יורו 4 מה שפותח בפניו מחדש את השערים. הכוונה להציב את הווינר במחיר תחרותי מול הכלים הזולים והפשוטים יותר של מאזדה ואיסוזו. הוא יימכר בכמה גרסאות (הנעה כפולה ואחורית) ויוצע בייחוד למי שמחפש כלי עבודה נטו. בכך יהיה ניסאן המותג היחיד בארץ שמציע שני דגמים שונים לגמרי של טנדר. החיסרון הבולט של הווינר יהיה כמו בעבר היעדר אופציה אוטומטית. מנוע ה-2.5 ליטר עם כ- 130 כ^ס ישודך לתיבה ידנית בלבד. אבל בניסאן לא מסתפקים רק בכך ובסוף 2008 הם מתכוונים להשיק כאן גרסת שבעה מושבים לקשקאי המדובר. גרסה זו תוצג בקרוב ותוצע, כמו הדגם הרגיל, עם הנעה קדמית או כפולה ובמחיר תחרותי למדי.