יצרנית הרכב הקוריאנית קאיה, החליטה לנתק את הקשר עם היבואן המקומי ק.מ.י (קאיה מוטורס ישראל) השייכת לקבוצת סמל^ת. זיכיון יבוא קאיה בו מחזיקה ק.מ.י, אמור היה להתחדש ב-31 לדצמבר. ואולם מסמך חידוש הזיכיון, הליך שהוא כמעט פורמלי לא הגיע מצד הקוריאנים. מכאן הסתבר שהקוריאנים החליטו לנתק את הקשר.
החלטה זו, יש לציין, התקבלה בהפתעה אצל היבואן הישראלי. שמועות על אי שביעות רצון של הקוריאנים מהיבואן המקומי חזרו ונשנו בשנים האחרונות והתחושה הייתה שהיחסים בין שני הגופים לא הגיעו אף פעם (למעשה מאז תחילת הדרך ( לרמה האידיאלית. מאידך בניגוד ליונדאי דייהו ואפילו שברולט, קאיה מעולם לא יצאה מעורה לסייע ליבואן להגיע לכמויות גבוהות ומספר פעמים לא עמדה בהבטחות לעשות זאת. ואולם דווקא בשנה האחרונה נראה היה שהיחסים עולים על פסים נכונים וקאיה ישראל רשמה גידול של 80% במכירות עם 2,500 מכוניות.
קאיה שהייתה יצרן הרכב הקוריאני הראשון שהגיע ארצה מיוצגת על ידי ק.מ.י מאז 94' ובמהלך שנים אלה עלו -כ35,000 כלים מתוצרתה לכבישי הארץ. אנשי החברה הודיעו שעד שיכריז היצרן על יבואן חדש בארץ הם יתנו את מלוא השירות לכלים של החברה. בכל אופן, למרות שהזיכיון בידיהם עד סוף החודש, הם יפסיקו ממחר למכור מכוניות באולמות התצוגה.