סיטרואן הציגה בתערוכת פרנקפורט דגם תצוגה בשם C5 Airscape שהציג את הקו העיצובי לדור הבא של המשפחתית הגדולה של סיטרואן, ה-C5. היום, יום לפני החשיפה הרשמית של הדגם החדש, "דולפות" לרשת תמונות רשמיות של סיטרואן C5 החדשה.
ראשית ניתן להתרשם מהעיצוב הנאה של הרכב, שאכן דומה מלפנים לדגם התצוגה שהוצג בפרנקפורט. לשמחתנו, אין שום זכר לעיצוב הכבד של ה-C5 הנוכחית, ונראה כי סיטרואן התגברו סופית על משבר העיצוב שעבר עליהם. הדור החדש בעל נוכחות מרשימה, אם כי נראה שהרכב בתמונות מצויד בחישוקים מגודלים במיוחד. כרגע לא פורסם מידע רשמי כלשהו, ורק פתיתי מידע חלקי דלפו עם התמונות.
הדגם החדש יוצע עם עד 9 כריות אוויר, ומבחר המנועים יהיה דומה מאוד לזה המוצע בדגם הנוכחי (אבל עם שינויים קלים בנתונים בחלק מהמנועים) עם חיזוק קל לגזרת הדיזל. היצע מנועי הבנזין יכלול מנועים בנפח 1.8 ל' (127 כ"ס), 2.0 ל' (143 כ"ס) ו-3.0 ל' עם 215 כ"ס. בצד הדיזל יוצעו ארבעה מנועים – 1.6 ל' (109 כ"ס), 2.0 ל' (138 כ"ס), 2.2 ל' (173 כ"ס) ומצטרף חדש להיצע, המוכר מה-C6, בנפח 2.7 ל' עם 208 כ"ס.
פרטים נוספים נפרסם מחר, כאשר סיטרואן תציג את הרכב באופן רשמי. בינתיים נוסיף שהדור החדש צפוי להיות משווק (בעולם לפחות) בתחילת השנה הבאה.