בדיוק כמו שהבטיחו לנו אנשי סובארו יפן לפני שנה, גרסת הסדן של סובארו B3 יוצאת לדרך גם בארץ כאשר תחילת השיווק תהיה בספטמבר. המפרט והמחיר דומים כצפוי לאלה של גרסת 5 דלתות (111,000 ו-130,000 שקלים). ברור לכל שמדובר בגרסה חשובה ביותר למותג היפני בישראל. עד כמה? רפי גוזלן, מנהל השיווק של סובארו צופה מכירת כמויות גדולות של 750- 700 מכוניות לחודש וזה אומר כ-9,000 כלים לשנה. ^זו נישה מאוד פורייה ואנחנו מרגישים שרכב כזה היה מאוד חסר לנו. המספרים נשמעים גדולים אבל יש לנו את הכלים ואת היכולת למכור זאת^. אומר גוזלן. גוזלן מאמין שגרסת הסדן לא תתפוס את מקום ה-5 דלתות אלא תתווסף אליה מבחינה המכירות. ^אנחנו נסגור את השנה עם 6,000 מכוניות מגרסת ה-5 דלתות ואנחנו נרצה לשמור על המספר הזה בהמשך. זו השאיפה והאתגר ואני חושב שנהיה מאוד קרובים למספרים האלה, כי זה קהל מאוד שונה^. אלי דויד מנכ^ל המותג בארץ זהיר יותר בהערכות אבל גם הוא דיבר על כמויות נכבדות של לפחות 12,000 מדגמי B3 לשנה מלאה (5 ו-4 דלתות) ^המכונית הזו תמשיך בדיוק מאיפה שהפסקנו עם האימפרזה היוצאת ולכן היא חשובה לנו ביותר. המגבלה שלנו ב-B3 תהיה כנראה כמות המכוניות שנוכל לקבל מסובארו כי שווקים נוספים באירופה מתחילים לבקש את גרסאות ההנעה הקדמית^. מדבריו עולה שעיקר המשקל בתחום ציי הרכב יעבור לגרסת הסדן. לא בדיוק מפתיע.