ביום שבת ה 7/12, יצאה סופסוף לדרך עונת 2002-2003 של ליגת העבירות, שלרגל המאורע שינתה את שמה לליגת יונדאי, על שם הספונסר החדש.
האירוע נערך באיחור של שבוע, עקב סופות רוח שהרסו את אתר התחרות ערב המועד המקורי. הרוח הצטרפה לאינספור גורמים ששלחו רגל במטרה להכשיל את הארוע (איום בחרם חרדי על יונדאי והכרזת אד-הוקית על המקום כאתר עתיקות היו רק חלק מה"הפתעות" איתן נאלצו המארגנים להתמודד).
למרות כל העיכובים והתקלות, עמדה הצגת הבכורה בכל הציפיות, ואף מעבר לכך.מי שציפה לקומץ צופים המורכב ממקורבים וג‘יפאים מאובקי שפם הופתע לחלוטין. כמות הצופים הרבה (25,000 להערכת המשטרה, וגם אם הם קצת מגזימים, עדיין מדובר בהמון!) גרמה לפקקי תנועה בדרך לאתר התחרות, והמשטרה , שלא נערכה לשיטפון כזה של אנשים נאבקה קשות לנתב את התנועה. מי שלא התייאש, והגיע לאתר התחרות עצמה, תוגמל בהפנינג אמיתי – דוכני מזון, תכשיטים, בגדים ועוד סיפקו עניין בין המקצים או למי שרצה משהו שונה מאבק ורעם מנועים. רד- בול חילקו משקאות קרים ויונדאי הציגו את מבחר כלי הרכב שלהם לקהל הרחב, השמועות אומרות שנסגרו שם לא מעט עסקאות...
אבל הצופים באו כדי לראות אקשן, ופניהם לא הושבו ריקם. על חמישה מסלולים מתוחמים בסס"לים נעו כל הזמן צוותים שנאבקו בבולדרים האימתניים שאליהם ניתבו אותם המארגנים. המסלולים היו ברמות קושי שונות, החל מ "זה לא מסוכן?" דרך "מכאן? אתה בטוח? " וכלה ב"אתה נורמאלי???". החל מסלעים בודדים וכלה בשילוב מדרגות סלע בגובה מטר פלוס, שכל אחת מהן היא חלומו הרטוב של מכונאי ג‘יפים. השילוב של מנועים חזקים וסלעים גדולים ומשוננים החל גובה את מס חלקיו כבר מההתחלה, כאשר צוות אספיר הוא הראשון להקריב קפיץ ל"בעל" השברים המכניים (קפיץ חלופי הגיע מצוות ארנון, אותו צוות שהפסיד לאספיר בקרב על המקום הראשון...) , אליו הצטרפו במהלך היום רבים וטובים – צוות ארנון עם דרייבשפט עקום וצוות קקטוס עם מוט היגוי שבור הם רק מדגם מיצג, הרשימה המלאה תדרוש יותר מאשר מוקצה לכתבה ונוותר עליה להפעם. נוכל רק להבטיח לכם שכמעט ולא היה צוות שלא סבל מתקלה כלשהיא, ולו נזילת שמן ממערכת כלשהי.
מספר צוותים חדשים נצפו באירוע, כמו גם חסרונם של אחרים (יש לזכור כי במקביל נערך ראלי ביבניאל, ומספר מתחרים נאלצו לבחור) . בין הצוותים החדשים בלט צוות הבנות מקבוצת "צוות ניר" (ששמם התנוסס על לא פחות מארבעה צוותים שונים!) שהתחרה בכלים כמעט סטנדרטיים לחלוטין והתמודד יפה עם האתגר החדש. צוות "יוסי הובלות" מאילת התמודד עם מספר בעיות מכניות והצליח רק להראות הבטחה לעתיד וצוות "אמיגו" פספס הזדמנות ריאלית למקום שלישי באירוע הבכורה שלו בגלל חוסר הבנה בנושא זמנים... לא נורא, לכולם יהיו עוד הזדמנויות רבות להפגין את כוחם ויכולתם.
את מהלך היום כולו אפיינה רוח חברית – צוותים עזרו אחד לשני, לא נשמעו צעקות או תלונות והכל זרם בנינוחות, מין אווירת "מפגש מחזור", בה כולם שמחים על המפגש המחודש מכדי להתלונן על האוכל...
אותה אוירה אפיינה גם את חלוקת הגביעים, בה כולם הודו לכולם על הכל ולא היה חסר הרבה שיעלו לבמה גם את אחד הסלעים... אבל מה שחשוב הוא שכולם – מתחרים, מארגנים וצופים יצאו מרוצים, ולנו נותר רק לחכות לאירוע הבא, שאמור להיערך ביבנה ב 4/1.
ונסיים בבקשה קטנה לצופים – הישמעו להוראות המרשלים ואנשי הביטחון! הם פועלים רק מתוך דאגה לביטחונכם. הישארו מחוץ לגבולות המסלול, ואל תסכנו אתכם ואת המתחרים.

אדוונצ‘ר
אספיר
ארנון
צוות ניר

אקסטרים B
קקטוס
קסטל בורוכוב
סופרפאוור

אקסטרים
פרוג‘יפ
הצפרדע של ברוך
פרוייקטים 4X4