מלחמה או לא מלחמה, נהגי וחובבי הקארטינג בישראל נסעו הפעם דרומה לדימונה (מנחת) ע^מ לקיים את מרוץ מס' 1 בליגת עמותת הקארטינג הישראלי בקט' 2 פעימות. המסלול עצמו הוקם על מנחת התעופה המחודש בדימונה. ואופי המסלול היה על פי המגבלות כמובן צר וארוך עם מספר ^ שייקיין^ ע^מ לשבור את הישורת, ופניות של 180 מעלות. האווירה במסלול הייתה חגיגית משהו, קהל מקומי רב הגיע לצפות במרוץ מלווים באופנועים טרקטורונים וטיסנים, כמו כן הצטרפותם של קארטים מקצועיים לילדים בגיל הרך הנהוגים ע^י בנים ואחים של הנהגים הבכירים במרוץ,שידרו אווירה של הפנינג מוטורי משהו... בין נהגים ותקים הופיעו מספר נהגים חדשים שמרוץ זה להם ראשון בליגת 2 פעימות, שהבולט בניהם היה ריקי פריקאו המוכר היטב מליגת 4 פעימות. כבר במקצים המוקדמים היה די ברור מי יהיה על הפודיום – טימו הירבי נהג כהרגלו רגוע מדויק והכי חשוב מהיר ובעצם הכי מהיר. כמו כן בלטו אלירן ביטון וריקי פריקאו הצעירים, והמבוגר שבחבורה מוקי אדיב. מרוץ הגמר סדר הזינוק שנקבע על פי שכלול המקצים המוקדמים היה כדלקמן: הירבי ב^פול^, ביטון שני, אדיב שלישי,פריקאו רביעי, פינקלס חמישי, אדרי שישי, פריאו (הבן) שביעי, וקסלר שמיני, פריאו (האב) תשיעי, זיסו עשירי, ויסלברגר אחרון. דגל ההזנקה מונף והמרוץ מתחיל, הירבי שומר על המקום הראשון. ביטון שזינק שני מתמקם צמוד להירבי ושומר על המקום השני. אדיב שזינק רביעי מאבד את הקארט ופורש מהמרוץ. מאחור מתחיל מרוץ שהכל בו מתהפך תרתי משמע. וקסלר (אלוף העונה הקודמת) שזינק שמיני החל לעקוף עוד בזינוק והחל שועט קדימה תוך -כדי ניהול קרבות עם בן קבוצתו אדרי שנתן לו ^פייט^ ראוי. פריקאו שנעקף אף הוא ע^י וקסלר לא ויתר והחל במרדף מרשים על וקסלר שהספיק כבר לעלות למקום השלישי. בחזית המרוץ הירבי עדיין מוביל ביטון שני וכאמור וקסלר שלישי. להזכירכם המסלול צר ארוך וקצר, כך שנהגים מהירים עקפו נהגים איטיים בהקפה שלמה. ודגלים כחולים התנופפו באוויר. הקרבות המעניינים היו על מקומות 2,3,4, ו 5 כולם צמודים וכמובן שכולם רוצים ויכולים גם להגיע לפודיום. נראה כי הכל פתוח. פריקאו לאחר מאבקים עם פינקלס ואדרי החל לפתוח מבערים ולאיים על וקסלר הותיק- שבנהיגה ממש טובה מצליח לשמור על המקום השלישי. ממש בשלבים האחרונים של המרוץ ולקראת סוף הישורת שמסתיימת בפנייה ימינה מצליח פריקאו לעקוף את וקסלר מהקו הפנימי ולהתייצב שלישי. (לטענת וקסלר העקיפה התבצעה- תחת דגל צהוב האוסר לעקוף) לטובת האקשן במרוץ מספיק זיסו שלו זה המרוץ הראשון ב 2 פעימות להיתקל בצמיגים ולהתהפך ולפרוש ללא פגע (למעט הקארט שניזוק). ויסלברגר נאלץ גם הוא לפרוש לאחר שסבל מיום לא מוצלח במיוחד. הקפה אחרונה הירבי מנצח את המרוץ, ביטון מסיים שני ובפער לא גדול, פריקאו מסיים שלישי. לאחר התייעצות מרשלים החליט השופט הראשי חיים זנדברג כי פריקאו עקף חוקית את וקסלר וכי אין לשלול ממנו את המקום השלישי. מרוץ מעניין ורב תהפוכות התקיים בדימונה שללא ספק עלתה על מפת המרוצים. תוצאות המרוץ 1 טימו הירבי 2 אלירן ביטון 3 ריקי פריקאו 4 נתן וקסלר 5 רן פינקלס 6 ירון אדרי 7בוריס פריאו 8 יוני פריאו