ראלי האמירויות, שנערך בימים ד‘-שבת האחרונים, משמש לעתים קרובות את משתתפי פשיטות-הראלי כמירוץ-הכנה לקראת המשימה חשובה באמת, הדאקאר. כך היה גם הפעם לגבי קבוצת מיצובישי הרשמית, שהריצה במדבריות ערב את הפאג‘רו אבולושן החדש במבחן התחרותי הראשון שלו. שתי מכוניות הועמדו לראלי, נהוגות בידי סטפן פטרהנסל וטרי מסואוקה. זאת - בנוסף לשני דגמי פאג‘רו קודמים, נהוגים בידי ז‘ן-פייר פונטניי הותיק, ושם חדש בשורות מיצובישי – מיקי ביאזון האיטלקי, לשעבר אלוף העולם בראלי.
מההתחלה הראה פטרהנסל שהשילוב שלו עם הפאג‘רו אבולושן הוא שילוב מנצח. פטרהנסל, שערך הסבה מוצלחת מאופנועים לאחר שליטה מוחלטת במירוצי הדאקאר בשנות ה-90 (שישה נצחונות!), נטל את ההובלה מהפתיחה הראשון, וליום האחרון של הראלי יצא עם יתרון של כמעט 50 דקות על פני הדולק אחריו. תנאי מזג אויר קשים, עם טמפרטורות שהגיעו עד מעל ל-40 מעלות, לא הטרידו יתר על המידה את איש הפלדה הצרפתי – אם כי השפיעו על מכוניתו של מסואוקה, הפאג‘רו אבולושן השניה, וגרמו להתחממות-יתר של התמסורת. כתוצאה מכך ירד מסואוקה אל תחתית העשיריה הראשונה – אם כי עדיין הוכיח את יכולתו עם נצחון ביום האחרון של הראלי, נצחון אשר לא שינה דבר. מיצובישי זכתה כצפוי בכל שלות המקומות על הפודיום, כאשר אחרי פטרהנסל מסיימים פונטניי וביאזון, בפערים של 42 ו-49 דקות מהמנצח. פער הזמן בין המנצח למקום הרביעי, לעומת זאת, עמד על למעלה מ-4 שעות – ללמדכם על הפער הענק בין מכוניות מיצובישי הרשמיות לכל היתר.