מכונית-העל האקזוטית של לי נובל (Noble) קנתה לה שם מצויין בשנים האחרונות. ה-M12 GTO זכתה שוב ושוב לתשבחות בשל התנהגות הכביש המעולה שלה – וגם הביצועים לא רעים כלל. ה-M12 מצויידת במנוע מרכזי (פורד V6 2.5 ל' שהספקו הוקפץ ל-310 כ"ס, בסיוע צמד מגדשי טורבו) המניע את הגלגלים האחוריים. רק כ-100 יוצרו מאז 1998, אבל במונחים של סדנאות קטנות ואקסקלוסיביות, נובל בהחלט משגשגת בתערוכת בירמינגהם הוצגו שלוש גרסאות חדשות הצפויות להוות המשך ראוי לאגדה ההולכת ומתהווה. כל השלוש מצויידות במנוע מוגדל, מ-2.5 ל-3.0 ל'; ההספק עלה ל-340 כ"ס, ובהתחשב בכך שגם הדגם הרגיל האיץ ל-60 מייל/שעה בפחות מ-4 שניות, הרי שמדובר בצורבת-אספלט אמיתית. מבחינה מסחרית, סביר להניח שגרסה החשובה שבהן היא ה-M12 GTC הפתוחה. ה-GTO-3 היא למעשה אותה קופה כמקודם בצירוף המנוע המוגדל, ואילו גרסת-העלית היקרה ביותר היא ה-GTO 3R, המצויידת במושבי עור, בידוד רעשים משופר וחישוי סגסוגת יחודיים. מחיר גרסה זאת מגיע ל-51,500 ליש"ט, לעומת 45,000 ליש"ט ל-GTO הבסיסית. רוצים יותר? בשנה הבאה תציע נובל גרסת-מסלול קיצונית עוד יותר (שעדיין תהיה חוקית לכביש), GTO-3T, במחיר 65,000 ליש"ט.