זה לא היה סוד – ועכשיו זה רשמי: המכונית שנראתה לראשונה כדגם-קונספט בשם mm.e, בתערוכת פרנקפורט לפני שנה (ובגרסה נוספת, mm, בתערוכת טוקיו מספר חודשים מאוחר יותר), הפכה למיקרה החדשה. המיקרה אינה מוכרת לקהל הישראלי, אך באירופה היא מייצגת את ניסאן בפלח הסופרמיני. המכונית הסדרתית כמעט ואינה שונה חיצונית מדגמי הקונספט, עם עיצוב עגלגל שמזכיר – מזויות מסוימות – את הסיטרואן C3. מעט פרטים נמסרו בשלב זה, אך התבשרנו כי בסיס הגלגלים צמח ב-7 ס"מ, ובנוסף המושב האחורי יכול לנוע קדימה ואחורה לשינוי היחס בין מרחב הנוסעים מאחור לנפח תא המטען. המכונית תהיה מצויידת ביותר, כמקובל בימים אלו, עם אבזרי פינוק כגון מגבים אוטומטיים, בקרת אקלים, ואף "מפתח חכם" – כרטיס המאפשר לרכב לזהות כאשר הנהג מתקרב, הפותח את נעילת הדלתות ומאפשר התנעה (ניסאן מסבירים את הנוחות הכרוכה בכך, כאשר למשל מגיעים עם ידיים עמוסות קניות ואין צורך לפשפש בכיס כדי להכנס לרכב ולהתניע). לדברי אמנון אלנקו, מנהל השיווק של ניסאן בישראל, המיקרה אמורה להגיע אלינו כמודל 2004 באפריל הקרוב.
יותר מעניינת, עבורנו לפחות, היא גרסת-קונספט של המיקרה המכונה C+C – קופה פלוס קבריולט, כמובן. כמיטוב האופנה היא מצויידת בגג קשיח מתקפל. בשלב זה לא דובר על ייצור סדרתי אך המכונית בהחלט נראית מוכנה לייצור.
עוד הכריזה ניסאן על מתיחת-פנים קלה לאלמרה, ועל הוספת מנוע בנזין 2.5 ל‘ ל-X-טרייל.