ושוב GM: קדילאק SRX - אוטו

ושוב GM: קדילאק SRX

המתקפה השיווקית-תדמיתית של ג`נרל-מוטורס נמשכת – הפעם עם תצלום ראשון של רכב-הפנאי היוקרתי של 2004

אנו נמצאים בתקופה עמוסה עבור GM. זה התחיל בחשיפת רכב-התצוגה המהפכני החדש, Hy-wire, ואחריו אפשר לנו הג'נרל הצצה על רכבי-התצוגה הבאים שיגיעו ב-2003; בשבוע שעבר אשרה קדילאק את השמועות שרצו עוד קודם לכן, ובשרה רשמית על השקת סדרה חמה של דגמי קדילאק – גרסאות קרביות אשר ישאו את הכינוי V. המכונית הראשונה בסדרה זו תהיה ה-CTS, שתנסה, החל משנת הדגם 94', לחדור לטריטוריה של הב.מ.וו M5. עוד התבשרנו כי הקדילאק XLR, עוד דגם עתידי המיועד להגיע לייצור בעונת 2004, יוצע למכירה בסדרה מוגבלת בת 99 מכוניות בקטלוג חג-המולד היוקרתי של ניימן-מרקוס (במחיר, אגב, של 85,000$, אם אתם מעוניינים). 101 מכוניות בגרסת ניימן-מרקוס מיוחדת ייוצרו – השתיים הנוספות ימכרו במכירה פומבית, למטרות צדקה. באותה הזדמנות ניצלה GM את אירוע ה-Dream Cruise המסורתי של אוגוסט כדי להראות שוב לציבור את ה-XLR, אחרי שהמכונית ערכה הופעת בכורה בתערוכת דטרויט בתחילת השנה. ה-XLR מבוססת על דגם הקונספט Evoq, ויושבת על פלטפורמת מכונית הספורט החדשה של GM אשר תשמש גם את הקורבט הבאה. היא תצוייד בגרסה מחוזקת של מנוע הנורת'סטאר 4.6 ל' של קדילאק, ובתיבה אוטומטית 5 הילוכים – עם הנעה אחורית, מיותר לציין. הרודסטר החדשה תציע גג קשיח מתקפל, על פי צו האופנה העכשווית. אתמול נחשף עוד נדבך במתקפה השיווקית-תדמיתית של GM. הפעם אנו זוכים לראות תצלום רשמי ראשון של ה-SRX, רכב פנאי יוקרתי חדש מבית קדילאק. לפני כן הודיעה קדילאק על תכניתה לייצר את המכונית, אך חשפה איור בלבד. גם ה-SRX מיועד להגיע לשוק בשנת הדגם 2004; מדובר ברכב פנאי "רך" בגודל המוגדר בארה"ב כ"בינוני" (דהיינו גדול, אצלנו); הוא מיועד לצד העליון והיוקרתי של השוק – פלח מלבלב ופופולרי בארה"ב לאחרונה – שם יתמודד כנגד ב.מ.וו X5, לקסוס RX300, ומן הסתם הדגמים החדשים של פולקסווגן ופורשה. ממעט הפרטים שנחשפו אנו למדים כי ה-SRX יתבסס על הפלטפורמה של ה-CTS, יוצע עם מנוע נורת'סטאר V8 4.6 ל' או V6 בנפח 3.6 ל' (מן הסתם, לפי הנפח, מדובר במנוע נורת'סטאר מינוס שני צילינדרים), ויציע – לדברי קדילאק – את בסיס-הגלגלים הארוך בקטגוריה. ניתן יהיה להסיע עד שבעה נוסעים בשלוש שורות מושבים. ייוצרו גרסאות הנעה אחורית או כפולה-קבועה. המפרט יכלול מתלים אקטיביים עם מערכת המכונה Magnetic Drive Control – לטענת קדילאק, בעלת זמן התגובה המהיר ביותר בעולם. לדברי קדילאק, ההשראה למכונית הגיעה מרכב-התצוגה "ויזון" מ-2001.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות