חטיבת שברולט מצטרפת לתנועה למען רכבי כלאיים. לא מדובר במנועי כלאיים המשלבים הנעה חשמלית, אלא ברכבי Crossover – דגמי הנעה כפולה 'רכים', המהווים הכלאה בין רכב פנאי מסורתי לסטיישן, מיניואן, ולעתים גם טנדר ורודסטר – כמו במקרה של ה-SSR, הטנדר-רודסטר בעל עיצוב הרטרו שייצורו אמור להתחיל ב-2003. אבל ה-SSR הוא חריג, על פי כל קנה מידה; רכבי קרוסאובר יותר קונבנציונליים, כמו המרצדס GST שעל ייצורו נמסר כאן לא מכבר, עתידים לשחק תפקיד חשוב בשנים הקרובות.
ב-GM מבינים זאת היטב, ועכשיו הודיעה שברולט על דגם עתידי בכיוון זה, המכונה 'אקווינוקס' (Equinox – זהו, אגב, כינוי הימים בשנה בהם יש שוויון בין אורך היום והלילה). מדובר ברכב שייוצר החל מ-2004 במפעל המשותף של GM וסוזוקי, CAMI, באונטריו שבקנדה, וישווק כדגם 2005. לא נמסרו פרטים רבים, למעט העובדה שהאקווינוקס יתבסס על פלטפורמת ת'טא – המשמשת כיום את ה-Vue, שהוא דגם הפנאי של חטיבת סאטורן. ה-Vue הוא אכן רכב פנאי רך, עם מיתלים נפרדים לכל הגלגלים, מרכב אחוד, והנעה קדמית כאשר האחורית משולבת אוטומטית לפי הצורך. במושגים אמריקניים מדובר בדגם קומפקטי, עם בסיס גלגלים של 2.71 מ'. במועד ההכרזה על ייצור הדגם הודיעה GM כי תשקיע כ-500 מיליון ודלר קנדי (כ-320 מיליון דולר ארה"ב) בהרחבת המפעל הקנדי והכנתו לייצור.
בדיווח ממקור מחוץ ל-GM הוזכרה אפשרות כי באותו מפעל יוכנס לייצור גם ה'טראוורס', רכב קונספט של GM שהוצג בתערוכת שיקאגו 2000. גם הטראברס מוגדר כמכונית קרוסאובר – רכב פנאי האמור לתפוס את מקום הסדאן המשפחתית. אלא שבניגוד לאקווינוקס, הטראברס – למרות היותו קומפקטי יחסית - מבוסס של פלטפורמת Truck מסורתית, עם שילדה נפרדת, קפיצי עלים מאחור, ומנוע קדמי גדול (V6 בנפח 4.5 ל' בדגם התצוגה) המניע את הגלגלים האחוריים תוך שילוב להנעה כפולה בעת הצורך. אנו מעריכים את הסבירות לייצור דגם זה כנמוכה ביותר, עקב המפרט המיושן; בזמנו הצהירה GM כי בחרה בתצורה זו בשל העמידות שלה, כושר הגרירה הגבוה וכן הלאה.