ביום שמש סתווי התקבצו יחדיו 20 דה שבו, שנאספו מרחבי הארץ - חיפה, יקנעם, תל אביב, רחובות, באר שבע, ירושלים. האירוע החגיגי היה הטיול השנתי של חברי מועדון דה-שבו הישראלי. חבורת הרומנטיקנים המוטוריים נפגשה בבוקר בתחנת הרכבת של תל אביב, ולאחר מאמצים מרובים להפסקת שטף השיחות בין החברים בנושאי ברגים-מנועים-חלקים-ביצועים וכיו"ב הצלחנו לצאת לדרך.

כביש מס‘ 1 שמח לארח את השיירה הססגונית, שמשכה תשומת לב רבה מצד שאר שוכני הכביש. במהלך הנסיעה עצרנו בצד הדרך ולאחר דיון קצר החלטנו להעביר לראש הטור את הדה שבו הקשישה במפגש. זו נולדה בשנת 1963 ולמרות השיפוץ המוצלח אותו עברה, עדיין נפח המנוע שלה הוא 425 סמ"ק. המנוע הקטן, בהשוואה למנועים רבי העוצמה בני 602 סמ"ק של שאר חברי המועדון, גרם לפערים גדולים בטור כלי הרכב שהתפתל על כביש מספר 1 על הדרך העולה לירושלים.

לאחר כשעה ומחצה של נסיעה מהנה הגענו כגוש אחד אל מנזר בית ג‘ימאל הסמוך לבית שמש. שם בראש הגבעה התמקמנו סופית כדי לחזור לשיחות שהחלו ברכבת בתל אביב, כשבכל פעם ניתן לראות חבורה אחרת דוחפת ראש אל מתחת למכסה מנוע זה או מציצה מתחת לשמלה של אחרת (דה-שבו, כמובן). המטיילים הרבים שפקדו את המנזר בשבת הסתווית החמימה נהנו לחזות בעשרות היפהפיות העתיקות של חברי המועדון. גם תושבי המנזר לא הסתירו את התפעלותם מכלי הרכב שמשמש נזירים רבים באירופה.

לאחר מספר שעות של שיחה, מנוחה ובילוי פנו חברי המועדון למכוניותיהם והחלו להתנהל באיטיות ובאלגנטיות חזרה לבתיהם. המפגש סוכם כמוצלח והחברים ומכוניותיהם מחכים כבר למפגש הבא.