ראינו אותה בגרסת תצוגה, עכשיו קבלו את הגרסה הסדרתית: סיגנום, ספינת-הדגל החדשה של אופל (כאן, תחת מותג ווקסהול). הסיגנום צועדת בעקבותיהם של הרנו אוואנטים וול-סאטיס: מדובר במכונית-סלון בתצורה בלתי-שגרתית של האצ‘בק. בהתאם לכך, היא מציעה פרופורציות בלתי-שגרתיות עם בסיס גלגלים בן 2.83 מ‘ – 13 ס"מ יותר מהווקטרה החדשה – אבל אורך כללי של 4.63 מ‘, רק 4 ס"מ יותר מהווקטרה.
הדגש במכונית החדשה הואעל מרחב ונוחות לנוסעים. במיוחד מעניין הטיפול במושבים האחוריים, שם מוצע ה-Travel Assistant – בין שני המושבים האחוריים חבוייה ערכת אבזור הכוללת מגשים מתקפלים, תא אכסון מצונן, מחזיקי כוסות, פח אשפה, יציאת חשמל ועוד. המושב האחורי המרכזי מתקפל ויכול לשמש כמשענת-יד ליושבי המושבים האחרים. שני המושבים החיצוניים יכולים לזוז קדימה-אחורה בשיעור של 13 ס"מ.
בין היתר תקבל הסיגנום שלושה מנועים חדשים, אחד מהם מנוע בנזין הזרקה-ישירה הראשון של אופל, 2.2 ל‘ עם 155 כ"ס. עוד מוצע מנוע 2.0 ל‘ טורבו עם 175 כ"ס, ודיזל 3.0 ל‘ V6 הזרקה ישירה עם 177 כ"ס.
הצגת הבכורה של הסיגנום לקהל הרחב לא תערך בתערוכת פריז הקרובה אלא רק במרץ 2003, בתערוכת ג‘נבה. השיווק אמור להתחיל זמן קצר לאחר מכן.