בתחילת אוקטובר נתחו שעריו של קומפלקס פורט דה-ורסאי (Paris Porte de Versailles) על 8 האולמות שלו ויארחו את תערכות פריז - החוגגת השנה 110 שנים לקיומה!

התערוכה היוותה מאז ומתמיד בימה מרכזית ליצרני הרכב בעולם עם דגש על הגאווה המקומית, ולכן היצרנים הצרפתים מכינים לנו לא מעט בכורות (רנו מגאן, סיטרואן C3 פיקאסו למשל ) ודגמי תצוגה (סיטרואן C3 פלוראיל צ'רלסטון). אגב, גם הדה-שבו המיתולוגית הוצגה בתערוכה זו לפני 60 שנה (ואולי סיטרואן תפתיע שוב עם דה-שבו, מודרנית?...).

בשנת 2006 ביקרו בתערוכה 1,100 עיתונאים מ-100 מדינות ו-1.5 מיליון מבקרים. השנה מצפים מארגני התערוכה ללא פחות מ-1.8 מיליון מבקרים.

בסה"כ יציגו בתערוכה 362 מציגים (לרשימה המלאה) מעולם הרכב, מ-25 מדינות שצפויים להשיק כ-90 בכורות עולמיות של כלי רכב ותצוגה שונים.

התערוכה פתחה את שעריה לעיתונאים ביום רביעי ה-1 לאוקטובר כאשר בערבי ה-2 וה-3 לחודש כל היצרנים יערכו מסיבות עיתונאים קצרות כהכנה לקראת הפתיחה לציבור הרחב משבת ה-4 עד יום הראשון ה-19 לאוקטובר.
אנו נעדכן התרחשויות, הצגות, בכורות, תמונות לפני התערוכה ובמהלכה. להלן רשימת החדשות לפי סדר ה-א'-ב'. המידע מעודכן באופן שוטף, כך ששווה להיכנס מדי פעם על-מנת להישאר בתמונה...
אודי A4 Concept e - קונספט
ב ב.מ.וו סדרה 3 - מתיחת פנים
ב.מ.וו X1 - קונספט

ה הונדה ג'אז חדשה - וכבר הספקנו להתרשם מהמכונית במסגרת נהיגת ההשקה לעיתונאים
הונדה אינסייט - בחזרה למקורות ההיברידיים
האמר H3T - השקה אירופאית

לקסוס IS - מתיחת פנים
מיצובישי לאנסר ספורטבק - עוד לפני פריז: ההשקה בארץ!
נ ניסאן בפריז (כולל וידיאו)

רנו מגאן קופה - קונספט