אם לא הבנתם למה בדיוק צריך את גרסאות ה-SS של הקמארו, הנה תזכורת מן העבר
הקאמארו Super Sport (או בקיצור: SS) תהיה גרסת-העל של משפחת מכוניות הספורט השריריות המיועדת של שברולט, שכמו המוסטאנג פורטת חזק מאוד על נימי הנוסטלגיה עם עיצוב רטרו מובהק. ה-SS אינה סוד; השם, אגב, הנו בעל מסורת ארוכה ושורפת צמיגים בשברולט, ולרוב כונו כך הגרסאות החזקות בהיצע.
 
שברולט הודיעה כי הקאמארו SS תשווק (גם) באירופה ב-2010 עם מנוע V8, כמובן, בנפח 6.2 ליטר המציע 422 כוח-סוס ומומנט אכזרי של קרוב ל-56.5 קג"מ המשודך כסטנדרט לגיר אוטומטי עם 6 מהירויות. בשברולט לא מוסרים מידע אודות הביצועים המובטחים אך מבטיחים שלבלום המכונית תדע כראוי, זאת הודות למערכת של ארבעה דיסקים מאווררים עם קליפרים בעלי 4 בוכנות כל אחד.
עדכון: שברולט קאמארו SS
צילום: מנהל 
וזו כבר היורשת, ממשיכת הדרך. ב-2010 בסוכנות שברולט הקרובה לביתכם
 
גרסת ה-SS תיבדל מהקאמארו הסטנדרטית בסימול SS בסבכה הקדמית, ספויילר קדמי שונה וחישוקי 20 אינץ' ייחודיים. כמו ביתר גרסאות הקאמארו תכלול רשימת ציוד הבטיחות גם ב-SS 6 כריות אוויר, כולל כרית ראש/צד וכריות להגנה על בתי החזה ליושבים מלפנים. האבזור הסטנדרטי יכלול התנעה מרחוק, מערכת עזר בחניה, בקרות יציבות ואחיזה ומערכת שמע איכותית מבית Boston Acoustics.
עדכון: שברולט קאמארו SS
צילום: מנהל 
שברולט קאמארו תיוצר בקנדה ותשווק החל מתחילת  2009 עם תג מחיר בסיסי המתחיל בכ-20,000$ עבור הגרסה הבסיסית, עם מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר ו-300 כוח-סוס. מחיר משוער עבור ה-SS לא נמסר עד כה.