בעוד כחודשיים, בתערוכת לונדון, עומדת אופל להציג את הדור החדש של הקורסה. אתמול פורסמו תמונות ראשונות ונתונים טכניים חלקיים, אחרי שתצלומי ריגול הציפו את הרשת מזה כבר (וגם תצלומים רשמיים דלפו טרם החישפה הרשמית).בשלב זה הוצגה גרסת ה-3 דלתות בלבד. התצלומים מראים עיצוב המזכיר מאד את האסטרה, עם מראה מודרני ודינמי. הקורסה החדשה חולקת את הפלטפורמה עם הפיאט גרנדה פונטו, וממדיה גדלו לכל הכיוונים: בסיס גלגלים של 2.51 מ' (תוספת של 2 ס''מ), אורך 3.99 מ' (גידול של 15 ס''מ), רוחב 1.71 מ' (פלוס 7 ס''מ) וגובה 1.49 מ' (תוספת 5 ס''מ). אופל אינה מדברת על גרסת 5 דלתות אך בניגוד לעבר, זו תהיה כנראה בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר. המנוע היחיד המשותף עם פיאט הוא הדיזל 1.3 ל' הסופר-חסכוני; שאר מנועי הקורסה שייכים בלעדית לאופל ואינם חדשים: שלושה מנועי בנזין בנפחי 1.0 עד 1.4 ל', בהספקים של 60 כ''ס, 75 ו-90 כ''ס, ודיזל נוסף בנפח 1.7 ל' ששופר והספקו עלה ל-125 כ''ס. בהמשך יצטרפו מנועי בנזין חזקים יותר – 1.6 ל' 105 כ''ס, ובגרסת OPC החמה – 1.6 ל' טורבו כמו זה שבמריווה OPC, עם 180 כ''ס. בשלב זה לא ידוע אם תוצע תיבה אוטומטית קונבנציונלית, החיונית לשוק הישראלי.
הקורסה מצויידת היטב עם שפע מערכות עזר, כולל בקרת יציבות דינמית עם פונקציית בקרת תת-היגוי ו-ABS עם בקרת בלימה בפניה (CBC). רשימת האופציות כוללת פנסים קדמיים אדפטיביים, חישוקים בקוטר עד ''17, אפשרות למיתלי ספורט מונמכים, בקרה קולית וחיבור בלוטות' לטלפון סלולרי, חימום להגה ועוד.