בעוד כשבוע תחשוף אודי בתערוכת פרנקפורט את מכוניתה החזקה והמהירה ביותר אי-פעם – ותמונותיה (למה אנחנו לא מופתעים?) מצאו את דרכן לרשת. מדובר ב-RS6 (כאן בגרסת אוואנט), שפולשת לטריטוריה של מכוניות-על עם נתון הספק של 580 כ''ס ב-6,250 סל''ד ונתון מומנט של 66.3 קג''מ מ-1,500 סל''ד, ועד סל''ד שיא ההספק... הנתונים המעניינים הללו מגיעים באדיבות גרסת TFSI מוגדשת-טווין-טורבו של מנוע ה-V10 בנפח 5.2 ל', מנוע אשר משמש כבר – בגרסתו האטמוספרית – את ה-S6 וה-S8. התיבה היא אוטומטית בלבד, עם שישה הילוכים, ואין אופציה לידני. זה אולי קצת מאכזב אבל לא ממש מפתיע בהתחשב בכך שגם המנוע האטמוספירי מגיע רק עם תיבות אוטומטיות, ולאור כמויות הקג''מ שעימם צריכה התמסורת להתמודד מצידו של המנוע המוגדש.נתוני הביצועים, כצפוי, חורכי-צמיגים-מקמטי-אספלט-כל-דימוי-אחר-שתרצו. 4.6 שניות אורכת התאוצה למאה (מה שהופך אותה גם לאודי הזריזה אי פעם) ו-14.9 שניות למאתיים. את הכח מפצלת בין כל ארבעת הגלגלים מערכת קוואטרו מהדור האחרון, עם חלוקה של 60% לגלגלים האחוריים. מערכת המתלים זוכה לדור חדש של מערכת ה-DRC (דינמיק רייד קונטרול) שהופיעה כבר בדגמי RS קודמים. המערכת מחברת בהצלבה את הבולמים, כך שעל מהמורות בודדות מתקבלת ספיגה יעילה, ובסיבובים שליטה הדוקה בזוויות הגלגול ותזוזות המרכב. ב-RS6 זוכה המערכת לאפשרות בחירה בין שלוש רמות שיכוך שונות, בהתאם למוד הנסיעה.