אודי הכריזה על מנוע דיזל נוסף ל-A5. מדובר ב-V6 בנפח 2.7 ל', המפיק 190 כ''ס. המנוע מוצע רק עם תיבת מולטיטרוניק רציפה, מאיץ את ה-A5 ל-100 קמ''ש ב-7.6 שניות ומגיע למהירות מירבית של 232 קמ''ש. באופן תמוה הכריזה אודי במקביל גם על הוספת מנוע בנזין – 3.2 ל' FSI V6 עם 265 כ''ס, למרות שמנוע זה כבר נכח בהשקה הרשמית עליה דיווחנו כאן.בנוסף, הוסיפה אודי למגוון ה-A3 (בשתי גרסאות המרכב) מנוע TFSI חדש בנפח 1.4 ל', המפיק 125 כ''ס. בכך נמשך תהליך החדרת טכנולוגיית ה-TFSI (טורבו, הזרקה ישירה), כאשר רק לאחרונה קיבלה ה-A3 מנוע TFSI בנפח 1.8 ל'. המנוע החדש מציג נתונים בלתי שגרתיים: שיא ההספק מושג ב-5,000 סל''דבלבד, ואילו המומנט המירבי של 20.4 קג''מ מושג בין 1,500 ל-4,000 סל''ד. אנו מנחשים כי מדובר למעשה באותו מנוע אשר מכונה TSI אצל פולקסווגן, שם נתוניו כמעט זהים: 122 כ''ס (מ-5,000 ועד 6,400 סל''ד) וערך מומנט מירבי זהה, אבל בין 1,500 ל-3,500 סל''ד. גם אצל פולקסווגן המנוע מצוייד בהזרקה ישירה, אך שם משום מה הוא זכה לכינוי TSI של משפחת ה''טווינצ'רג'ר'' למרות שהוא מצוייד בהגדשת טורבו בלבד, ולא לכינוי TFSI המתבקש (והמדוייק מבחינה טכנולוגית: שילוב של טורבו והזרקת בנזין ישירה).
כך או כך, ב-A3 מנוע זה משודך לתיבה ידנית 6 הילוכים בלבד, ועימו מגיעה ה-A3 (בגרסת 3 דלתות) ל-203 קמ''ש, ומ-0 ל-100 ב-9.6 שניות. השיווק בפועל יחל (באירופה) בספטמבר.