אחרי ארבע שנים בהן מכונית הסאלון של אודי מתגלגלת בכבישי העולם (הוצגה במרץ 2004), החליטה יצרנית הרכב הגרמנית להעביר את ה-A6 מסכת שיפורים ושדרוגים. חיצונית זכתה A6 למראה עדכני שהחל עם הצגת ה-A5 ואלה כוללים: שבכה קדמית מודגשת יותר, פגוש זוויתי יותר ופנסי לד המוטבעים בתוך יחידות התאורה. מאחור המצב דומה – תא המטען עוצב מחדש, הפגוש עודכן ופנסי לד מעטורים את יחידות התאורה החדשות גם כן.
תא הנוסעים גם הוא לא נזנח וזוכה למגוון רחב יותר של צבעים וריפודים לבחירה, כמו גם לתוספות כרום במקומות אסטרטגיים כמו גלגל ההגה למשל. עבור חובבי הגאדג'טים נספר כי ה-A6 החדשה גם זוכה לדור האחרון של מערכת ה-MMI הכוללת גם מערכת ניווט חדשה וזיכרון בנפח 40 ג'יגה.כך נראית ה-RS6אגף המנועים עבר שדרוג גם כן וסה''כ כולל חמש מנועי בנזין וארבעה מנועי דיזל כאשר חלקם חדשים לגמרי. היצע הבנזין מתחיל במנוע ארבע צילינדרים TFSI בנפח 2.0 ליטר (170 כ''ס) ומסתיים ב-V8 כוחני בנפח 4.2 ליטר (350 כ''ס). ביניהן נמצא מנוע 2.8 ליטר חדש המוצע בשני הספקים: 190 כ''ס ו-220 כ''ס. באודי מספרים כי זה האחרון מציע תזמון שסתומים משתנה וצריכת דלק של 12.1 ק''מ לליטר (כאשר הגרסה המוחלשת משודכת לתיבת הילוכים ידנית – 6 הילוכים) או 11.9 ק''מ לליטר (כאשר הגרסה החזקה משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה - CVT). בנוסף, נמצא מנוע 3.0 ליטר TFSI חדש עם מגדש על. כן, מעתה עבור אודי האות הלטינית 'T' מבשרת כי עסקינן במנוע 'מוגדש' בכלל ולא רק מוגדש טורבו. המנוע החדש מפיק 290 כ''ס ומומנט של 42.8 קג''מ בטווח הסל''ד שבין 2,500 ל-4,850. ביצועים: 5.9 שניות מאפס למאה קמ''ש, מהירות מרבית של 250 קמ''ש וצריכת דלק ממוצעת של 10.5 ק''מ לליטר.
באגף לוגמי הסולר נמצא זוג מנועי ארבע צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (136 כ''ס או 170 כ''ס), וזוג מנועי V6: האחד בנפח 2.7 ליטר (190 כ''ס) והשני בנפח 3.0 ליטר (240 כ''ס).

ויש עוד... גרסת סטיישן, אאולרוד, S6 שרירית ו-RS6 אימתנית
מה דעתכם על V10 כפול מגדשי טורבו המפיק 580 כ''ס. עד עכשיו הוצעה ה-RS6 בגרסת סטיישן בלבד, לא עוד – קבלו את גרסת הסדאן החזקה ביותר בשכונה. 4.5 שניות מאפס למאה קמ''ש (4.6 שניות ל-100 קמ''ש ב-RS6 אוונט) ו-250 קמ''ש מרביים (כתוצאה מהתערבות אלקטרונית).
שאר הגרסאות (S6, סטיישן ואאולרוד) זכו לכל השינויים מהן נהנית גרסת הסדאן מתוחת הפנים של ה-A6 – הן מבחינת הקוסמטיקה החיצונית והן מבחינת העדכונים בתא הנוסעים. מבחינת המנועים, האאולרוד מוצע עם שלושה מנועים בלבד, כולת בתצורת V6. באגף הבנזין מדובר במנוע 3.0 ליטר החדש הנעזר במגדש על כדי לייצר 290 כ''ס כאשר באגף הדיזל מדובר במנוע ה-2.7 ליטר (190 כ''ס) ובמנוע 3.0 ליטר (240 כ''ס). ה-S6 עדיין מתהדרת באותה יחידת כוח כבעבר: V10 בנפח 5.2 ליטר המפיק 435 כ''ס. וכן, מדובר בגרסה אטמוספרית של ה-RS6.

234 אלף מדגמי אודי עזבו את עולמות התצוגה ב-2007 – לדברי היצרנית מדובר בנתח שוק של 37 אחוז. עם ה-A6 מתוחת הפנים, על שלל גרסאותיה (סטיישן, אאולרוד, S6 ו-RS6), מאותת אודי כי אינה מתכננת לוותר על מיקומה בשוק הפרימיום. שיווקה של ה-A6 באירופה יחל באוקטובר כאשר תג המחיר המוצמד למכונית הבסיסית (2.0 ליטר טורבו) עומד על 34,200 אירו (כ-181 אלף שקלים לפני מס). אלינו תגיע המכונית לקראת שנת המודל הבאה.