קונה מכונית?
לנוחות השימוש, לחיצה על מתגי מנוע החיפוש יביא אתכם לדף הדגם של כל מכונית. דף הדגם יציג בפניכם את הגרסה הפופולארית ביותר בישראל של כל דגם, ובנוסף יפרט בפניכם את כל הגרסאות של אותו הדגם, יאפשר לכם לעבור אליהם בנוחות ואף להשוות בעמוד אחד בין ארבע גרסאות שונות. בדף הדגם תמצאו פירוט קצר על הדגם, יתרונותיו וחסרונותיו הבולטים, פרטים טכניים, ולינקים לכל מבחני הדרכים של הדגם וגם גלריית תמונות עשירה ווידאו אחד או יותר העוסקים בהצגה ובבחינת הדגם. עוד מפרט דף הדגם את המתחרים של הדגם בו אתם מעיינים ומאפשר השוואה בין הדגמים.אוהב מכוניות?
בנוסף, מחולק האתר למדורי תוכן שונים העוסקים כולם באספקטים שונים של עולם הרכב. כל מדור, בין אם עוסק בחדשות, ירוק, ספורט מוטורי טכנולוגיה ואחרים, מהווה עולם תוכן בפני עצמו ותמצאו בו תתי מדורים וכמות אדירה של אינפורמציה, תמונות וסרטוני וידאו.
לצורך רכישת רכב תוכלו להסתייע במדריך שלנו. תוכלו לבחור לבחון דגם מסוים (באמצעות מנוע החיפוש) או להגדיר את רצונכם ואנחנו נציג בפניכם את כל הדגמים בישראל שעונים על הגדרותיכם.

העתיד
אתר זה ממשיך להתחדש ולגדול מדי יום. לוח משומשות, מחירון רכב עצמאי ועוד חידושים אותם איננו יכולים עדיין לפרט, אך שכמותם לא תמצאו בשום אתר רכב אחר בישראל.
לתשומת ליבכם, האתר מכיל למעלה מאלף גרסאות של מכוניות, רבבות נתונים טכניים, מאות אלפי מילים כתובות. יתכן ולמרות בקרת האיכות וההגאות (סליחה, הגהות) נפלו גם שגיאות פה ושם. נודה לכם אם תודיעו על שגיאות כאלו לעורך האתר.

העוסקים במלאכה
את האתר עורכים וכותבים עיתונאי הרכב הטובים והמנוסים במדינה. בין הכתבים תמצאו את עורך אוטו ניצן רז, עורך שטח רוני נאק, את הכתבים הותיקים ומאוד מעורכים טל שביט ואלי שאולי ולצידם כתבים צעירים יותר את ומקצועיים לא פחות כניצן אביבי, גיא רוטקופ, אריאל אלסיבוני ורוני שטרן.
את מדור הווידאו עורך אליק פרומצ'נקו, ואת האתר עצמו עורך דני שטיינמן הוותיק ולצידו יואל שורץ.
תודה מיוחדת אני רוצה להביע למנכ"ל קבוצת אוטו טל חמו, שלולא מרצו הבלתי נדלה, והשעות האינסופיות שהקדיש לנושא, לא היה האתר שאני חולם עליו במשך שנים קם לתחייה ונראה כפי שהוא נראה.
תודה גם ליונתן מחברת ATP LOGIC (אתרים פלוס), שעמד בכבוד בשגיונות של טל ושלי.