ד.ל.ב מוטוספורט, יבואני פולריס לארץ, הודיעו על הכוונה להתחיל בשיווק 2 גרסאות באגי חדשות – ה-RZR800 וה-RZR170, מעין גרסאות ספורטיביות ארוכות מהלך של הריינג'ר הוותיק. הדיפרנציאל האחורי ננעל או משתחרר בלחיצת כפתור

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואני פולריס לארץ, הודיעו על הכוונה להתחיל בשיווק 2 גרסאות באגי חדשות – ה-RZR800 וה-RZR170, מעין גרסאות ספורטיביות ארוכות מהלך של הריינג'ר הוותיק. ה-RZR מהווה צעד נוסף באבולוציה של הטנדרונים בסגנון הריינג'ר או הקוואסאקי המיול (המכונים גם בשם הגנרי Side by Side – בשל צמד מקומות ישיבה זה לצד בניגוד לאחד מאחורי השני, כמו בטרקטורונים לשניים) הנמכרים גם אצלנו, הפונים במוצהר לתחום הפנאי ופחות למחפשים רכב עבודה קשוח. ה-RZR מעורר מהומה קטנה בשוק ה-UTV (קיצור של Utility Vehicle כפי שהם מכונים בארה"ב).

פולריס ריינג'ר RZR – בדרך לארץ
צילום: מנהל
RZR800 "רגיל" - חלומו הרטוב של הצייד האמריקני. ברקע - הריינג'ר הסטנדרטי

הדגם השני הוא ה-RZR170 המיועד במקור לילדים/בני נוער שמורשים לנהוג בכלי זה בארה"ב מגיל 12 ומעלה. היצרן מדווח כי הכלי מרווח מספיק להכיל גם 2 מבוגרים וככל הנראה יוצע אצלנו כגרסה זולה של ה-800. ה-170 יוצע אצלנו – כמו בארה"ב - עם צמד קסדות ודוושות בלם וגז הצבועות באדום וירוק בהתאמה, להקל על נהגים צעירים או חסרי ניסיון ולמנוע בלבול לא נעים. בנוסף ניתן לקבוע את המהירות המרבית של הרכב בהתאם לדרישה או לרמת הנהיגה של הנהג, שכאמור יכול להיות מגיל 12 בארה"ב.

ה-RZR800S מוצע בארה"ב בעבור כ-14,000 דולר כאשר ה-RZR170 עולה כ-4,000 דולר בארה"ב. מהיבואן נמסר כי נציגיו נמצאים בעיצומו של מו"מ לגבי מחירים ומועדי אספקה ומכאן שטרם ניתן לפרסם מחיר צפוי, אך בשל העניין הרב שנוצר לכלים אלו והביקוש הגבוה יש להניח כי ייעשה כל מאמץ להחדירם במחיר אטרקטיבי.