המסר של חברת טויוטה לתערוכת טוקיו הוא ''נהיגה הרמונית – מחר חדש לאנשים ולעולם''. בומבסטי, לא פחות. ובאמת לא היינו מצפים לפחות מהחברה שהפכה לא מכבר לגדולה מסוגה בעולם. כחלק מהפגנת הכוח מציגה החברה שמונה רכבי תצוגה חדשים, אשר לחלקם קצת קשה אפילו לקרוא ''מכונית''.ירוק מבפנים ומבחוץ - RiNקונספט 1/X אולי מזכיר מעט בשמו מכונית ספורט ישנה של פיאט, אך מראהו כמעט מיניואני וצורתו דומה, ולא בכדי, לזו של הפריוס. את הסיבה לכך ניתן להבין ממטרתו המוצהרת – התחשבות בסביבה. לרכב מרחב פנימי דומה בגודלו לזה של הפריוס והוא מושיב ארבעה בלבד על מרכב באורך 390 ס''מ, רוחב של 162 ס''מ, גובה של 141 ס''מ ובסיס גלגלים בן 260 ס''מ. הקונספט מציע ניצול דלק טוב פי שניים משל הפריוס ומשקל כולל של 420 ק''ג – כשליש ממשקל הפריוס. מכאן גם נגזר שמו של הרכב – הוא נועד לשקול אחד חלקי איקס מכלי רכב בקבוצה שלו. הרכב משתמש בהנעה היברידית עם מנוע בנפח 0.5 ליטר בלבד, הנעזר בהנעה חשמלית ויכול לעבוד גם עם שילוב של בנזין ואתנול. את הסוללות ניתן לטעון ממקור חיצוני באופן שיאפשר זמן רב יותר של נהיגה באמצעות המנוע החשמלי. יחידת ההנעה נמצאת מאחורי המושבים האחוריים וההנעה היא אחורית גם כן. חלקים נרחבים במרכב משתמשים בסיבי-פחם ליצירת שלדה קשיחה אך קלה.

מכונית התצוגה RiN היא בעלת מראה קופסתי עתידני, המתמקד בנוחות, הגשמה עצמית והתמקדות בחברה ובטבע. טוב, זה מה שטויוטה רוצה שנחשוב. בפועל מלווה הרכב במגוון גאדג'טים מוזרים שאמורים לספר נוחות משופרת לנוסעים: מושבים מחוממים שעוזרים לייצוב הגב, מסך שאמור להציג את המצב הפסיכולוגי של הנהג, מכשיר לייצוב רמת החמצן והלחות באוויר, זכוכית ירקרקה להקטנת קרני שמש מזיקות וצבעים שאמורים לעודד אווירת רוגע ובריאות.
הצורה המרובעת, לה רוחב וגובה כמעט זהים ואורך של 325 ס''מ בלבד, מאפשרת להושיב עד ארבעה נוסעים.

הכסא הנוסע i-REAL הוא המשכם של הקונספט PM מ-2003, לו היו שני גלגלים, והקונספטים i-unit ו-i-swing מ-2004 ו-2005, שהיו בעלי שלושה גלגלים. i-REAL הופך את הכללים – הפעם גלגל אחד מאחור ושניים מלפנים, ומסר חד של צעד קדימה לטובת ייצור המוני בעתיד הלא רחוק. לרכב חיישנים המזהים סכנת התנגשות באדם או חפץ ומתריעים על כך לנהג באמצעות רעידות וצלילים. בזמן התנועה הרכב מצפצף ומאיר את עצמו בכדי להודיע לעוברים ושבים על כך שהוא בסביבתם. i-REAL מצויד ביכולת להקטין את בסיס הגלגלים שלו בתנועה איטית, לשיפור יכולת הסיבוב באזורים צפופים, ולהגדילה בהתאם למהירות גבוהה – ובכך לתרום ליציבות והורדת מרכז הכובד. מעניין למה טויוטה מתכוונים כשהם כותבים ''מהירות גבוהה''...