פקארד למכירה. אם השם לא אומר לכם הרבה, נסלח לכם, אבל רק בקושי;V12 Convertible Victoria מ-1934. מהנחשקות בתקופתה
המכונית האחרונה שנמכרה תחת השם פקארד יצאה את שערי המפעל ב-1958 בקול ענות חלושה, סיום עגום ליצרנית שמכרה הכי הרבה מכוניות יוקרה בארה"ב רק 30 שנה קודם לכן, מאיימת ומפחידה יצרניות ענק כמו פורד ו-GM.
הבעלים של המותג כיום, רוי גאליקסון האמריקני, מציע את השם, החברה וכל הזכויות הנלוות לכך למכירה, והמחיר ממש לא בשמיים: 1.5 מיליון דולר בלבד. למעשה מופיעה כיתובית באתר החברה מאז סוף 2007 לפיה החברה מוצעת למכירה עם פרטי התקשרות, אך רק עתה התפרסם המחיר והודעה מפורטת יותר, כאמור.
ומה תקבלו בעבור אותם 1.5 מיליון דולר (לפני משא ומתן, כמובן...)? את השם והזכויות עליו, כאמור, יחד עם מסורת בת 106 שנים, אב טיפוס מודרני מ-1998, מכונות ייצור, ספרות מקצועית מקורית ותוכניות מקוריות.
גאליקסון רכש בשעתו את הזכויות על המותג שחדל להתקיים בסוף שנות ה-50' ובאמתחתו תוכניות שאפתניות ומרחיקות לכת. חשוב לזכור כי השם פקארד מוכר ומעורר הרבה כבוד עד היום בארה"ב והניסיונות להחיות את המותג המפואר מן העבר לאו דווקא נתפסים כחסרי סיכוי או הגיון. גאליקסון השקיע את רוב הונו בפרויקט, במסגרתו אף הושק אב-טיפוס של ה"פקארד Twelve" החדשה ב-1998, עם מנוע V12 מפיתוח עצמי (!) שאמורה היתה להתחרות במיטב מכוניות היוקרה האירופאיות. בלשון המעטה נציין שניסיון זה לא צלח, וככל הנראה אפשר להוסיף "תודה לאל". היזם ניסה מאז להציג את יצירתו, ה-איך נאמר זאת בעדינות – בעלת העיצוב השנוי במחלוקת – במספר תערוכות ומופעי רכב על-מנת לעורר עניין, אך ללא הצלחה.
ממה שידוע בינתיים, כמה גופים רציניים כבר נמצאים במו"מ עם בעלי החברה ואי-אלו גופים מביעים עניין בשם. לא נמסר על אילו גופים מדובר והאם יש ביניהם יצרני רכב, אך קל לנחש שכן.