בהונדה מתכוונים ללחוץ בחזקה על המצערת ההיברידית בשנה הבאה. מאמצע 2009 עשוי המותג היפני להציע בארץ לא פחות משלושה (!) דגמים היברידיים כאשר ב-2010 צפוי להצטרף דגם היברידי נוסף, רביעי, להיצע הונדה.

בשנה הבאה אמורים להצטרף לסיוויק ההיברידית שני דגמים חדשים שישתמשו באותה טכנולוגיה. המכונית הראשונה היא גרסת הייצור ל-CR-Z התצוגתית שנחשפה בטוקיו 2007. מכונית הקופה הנאה הזו אמורה להגיע לאולמות התצוגה באמצע 2009 כאשר ממש בסמוך לה יחל שיווק משפחתית קטנה וחדשה, אף היא היברידית. מדובר במכונית קטנה מהסיוויק אך גדולה מהג'אז שגרסה מקדימה שלה תוצג בתערוכת פאריז הקרובה.במהלך 2010 תציג הונדה גרסה היברידית של הג'אז וגם היא תגיע לארץ. מבחינת מחירים ההיררכיה תהיה: ג'אז, משפחתית חדשה, סיוויק ומכונית הקופה על בסיס ה-CR-Z. זו האחרונה אמורה להיות יקרה במעט מהסיוויק (147 אלף שקלים) ולנוע סביב ה-150 אלף שקלים.

האם יש מקום לכל כך הרבה היברידיות? עוזי גונן מנהל השיווק של הונדה בהחלט מאמין שכן וצופה הגעה למכירות של 3,500-4,000 היברדיות בשנה כאשר יגיע המבחר הרחב. ''יש כיום גם ביקוש גדול מציי רכב למכוניות האלה בגלל הסיפור של מחירי הדלק'' אומר גונן. ואם נראה לכם שעד כה הונדה לא עשתה חייל בתחום (בניגוד לטויוטה) יש לו חדשות בשבילכם: ''למעשה בשנה שעברה התחלנו למכור רק ממאי כי קודם לא היו לנו אספקות, אז מכרנו רק 600 מכוניות. השנה אנו מצפים למכור כ-1,100 יחידות. הבעיה היחידה שלנו היא הנראות של גרסאות האלה. ''אין לך כאן את הבולטות כמו שיש לפריוס והתחושה היא שעברה לידך עוד סיוויק ולא שמת לב. בגלל זה לא שמים לב להצלחה שלנו''.