לפחות על-פי המידע שדולף מ"מרתפי היצרן", כפי שלא פעם אוהבים לכנות באופן גורף כוונות או כיווני פיתוח עתידיים של יצרני רכב, הרי שבב.מ.וו עובדים על התפרצות געשית של ממש; כבר סיפרנו לכם על התוכניות של היצרן הבאווארי לגבי מכונית-על משלו, משהו שימשיך את שושלתה הקצרה אך בהחלט בלתי נשכחת של ה-M1 זצ"ל, והנה מתווסף מידע מעניין נוסף.
בתמונות המופיעות כאן מוצגת גרסת ה-CSL הקלה-אך-סופר-חזקה המיועדת של ה-M6 הבאה, זו שתושק ככל הנראה לקראת 2012 כחדשה לגמרי (ב-2010 צפויה להגיח אל אוויר העולם סדרה 6 החדשה). נסייג: זו לא ממש דליפה רשמית אלא רק פרי דמיונו המפותח של מעצב בלתי תלוי, אבל התוצאה נראית לא רע ובהחלט מתאימה למידע המגיע מב.מ.וו. התמונות נוצרו באמצעות תוכנת 3D (תלת-מימד) על-ידי מעצב בשם גיאום (Giom) שרואה כך את ה-M6 CSL העתידית. המעצב טוען כי יצירתו בוצעה בהשראת דגמי CSL מן העבר, בכלל זה ה-CSL קונספט שהתבססה על ה-M3 (ראה גלריה רלוונטית) – למעשה האזכור האחרון מבית ב.מ.וו לצירוף האותיות שסימל במשך תקופה מכוניות קופה קלות, חזקות ולא פעם גרסאות מרוץ של היצרנית.
פרויקט ה-M6 העתידית נקרא בב.מ.וו בשם הקוד F12 וכבר עתה ידוע כי בב.מ.וו עובדים במקביל על גרסת CSL קלה וחזקה עוד יותר מ-M6 סדרתית, שגם עליה קשה לומר כיום שחסר לה משהו בתחום הכוח והביצועים. ב-CSL העתידית ייעשה שימוש נרחב עם סיבי פחמן (בכלל זה מכסה המנוע והגג) בכדי להוריד את נתון המשקל ועיקר העבודה – על-פי מקורות בב.מ.וו – מתמקד סביב העלאת הספק המנוע יחד עם הורדת נתון פליטת ה-Co2. בהסתייגות נציין כי אותם מקורות מדברים על שימוש במגדשי-על והזרקה ישירה – ייתכן גם שלבסוף יהיה זה מגדש טורבו שיעשה ת'עבודה.
בד בבד עם המידע אודות ה-M6 CSL המיועדת מגיע מידע מוצק אף יותר, לפיו בכירים בהנהלת ב.מ.וו מדווחים על גרסת CSL לסדרה 3 שתתבסס על ה-M3 שתוצע בגרסה סדרתית כנראה כבר ב-2010. אותם מקורות מדווחים על דיאטה חריפה (לפחות 100 ק"ג פחות מה-1,580 ק"ג ששוקלת כיום ה-M3 קופה) ובמקביל זריקת סטרואידים שתוציא ממנוע ה-V8 המוכר לפחות 450 כוח-סוס (420 כיום).