בתערוכת דטרויט בתחילת השנה GM עשו הילולה שלמה סביב ה'וולט' (ועכשיו היא מציגה את אותו רעיון תחת דגל אופל), מכונית שהסתכלה על הנושא ההיברידי מזווית שונה לחלוטין מהמקובל וחדשה עבור היצרנים הגדולים (באירופה יש כמה יצרנים קטנים שמציעים כלי רכב כאלו, בד"כ הסבות של כלים מוכרים, כבר כמה שנים). במקום מערך מנועים חשמליים ומצברים המסייעים למנוע הבנזין בשעותיו הקשות, עם יכולת מוגבלת של תנועה אוטונומית, הם הציעו מכונית חשמלית, עם גנרטור נייד הטוען את המצברים תוך כדי נסיעה.טעינה מהשקע בבית חוסכת דלקובתערוכת פרנקפורט, שנפתחת עוד יומיים, גם וולוו תציג קונספט ברעיון דומה, ונראה כי הוא אפילו קרוב יותר למציאות מזה של GM. הבסיס ל-ReCharge, שמו של הקונספט, הוא C30, שזכתה לתוספת של מערך מצברים בתא המטען (מצברי ליתיום-פולימר, בעלי אורך חיים מתוכנן ארוך משל הרכב) ומנועים חשמליים בגלגלים. את תפקיד מנוע הגיבוי ממלא מנוע 1.6 ל' המסוגל לעבוד גם על תערובת אתנול, והוא אינו מחובר מכנית לגלגלים, אלא מניע גנרטור הטוען את המצברים. אולם הכוונה היא כי המצברים יטענו בד"כ בעזרת חיבור חיצוני לרשת החשמל הביתית. טעינה מלאה, האורכת שלוש שעות בלבד (אבל לא ברור אם שקע ביתי רגיל מספיק), מספקת טווח נסיעה של עד 100 ק"מ – די והותר למטרות ההתניידות היומית הממוצעת. ולהיות "ירוק" אין משמעותו "משמים" במקרה הזה, לפחות לא בסעיף הביצועים – התאוצה למאה אורכת 9 שניות והמהירות המרבית היא 160 קמ"ש.
בוולוו מציינים כי גם לאחר התרוקנות המצברים, והפעלת הגנרטור, צריכת הדלק ופליטת המזהמים נשארים ברמה נמוכה מאוד (כ-19 ק"מ לליטר), בזכות העובדה שהמנוע עובד תמיד בסל"ד קבוע ואופטימאלי. עוד לטובת החיסכון בדלק הם מציינים כי המנועים החשמליים, שפותחו במיוחד עבור הפרויקט, יהיו מסוגלים לשמש גם כבלמים ולהמיר כמעט את כל האנרגיה הקינטית לאנרגיה חשמלית בזמן בלימה.