האם יש סיכוי שהמותגים האקזוטיים פרארי ומזראטי יגיעו לאולמות התצוגה בארץ. מסתבר שבסמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט, בוחנים את הנושא באופן רציני מבעבר. להזכירכם, בדצמבר 2000 ערכה חברת סמל"ת, נציגת קונצרן פיאט, השקה חגיגית לפרארי 456 שנחתה כאן לצורך בחינת הייבוא. היבואן הגדיר זאת כבדיקת התאמה טכנית ושיווקית לשוק המקומי. בינתיים מבחן ההתאמה לתנאים הישראליים הפך מהארוכים בהיסטוריה, ה-456 הוחלפה ב-575, שהפכה בעיקר לרכב הת"ש של מיכאל לוי, הבעלים של סמל"ת.אבל נראה שבסוכנות המקומית עדיין לא ויתרו על האקזוטיקה האיטלקית והנושא חזר לסדר היום מאז כניסתו של המנכ"ל החדש – דורון ודאי.
"מבחינתנו, שני המותגים האלה נמצאים באמת בבחינה לשוק הישראלי" מסביר אורן חסון, מנהל השיווק של פיאט ואלפא. "יש קהל בישראל שקונה מכונית במיליון או בשני מליון שקלים. האנשים שמחפשים את ה'טופ' נמצאים גם בארץ – ולכן אנחנו בוחנים זאת ברצינות".