הטיימינג כנראה יכול היה להיות מוצלח יותר: האווירה הנוכחית בארה"ב אינה בדיוק מתאימה להשקת מכונית גדולה וזוללת-דלק. אבל הציבור האמריקני בכל זאת שותה בצמא כל פיסת מידע וכל תצלום חדש של השברולט קאמארו, עימה מקווה ג'נרל-מוטורס לפרוט על נימי הנוסטלגיה ולפתוח כך את ארנקי הקונים.ביום שני הקרוב אמורה GM לחשוף את גרסת הייצור הסדרתית של הקאמארו, שאמורה לצאת לשוק בשנה הבאה כדגם 2010. עד עתה נראתה מכונית-השרירים החדשה כקונספט ובתצלומי 'ריגול' שפורסמו במכוון. אבל כרגיל, לאינטרנט חוקים משלו ומספר תמונות רשמיות דלפו כבר אתמול ומצאו את דרכן לאתרים אמריקניים.
הקאמארו תוצע עם שני מנועים מוכרים משאר ההיצע של ג'נרל-מוטורס, V6 בנפח 3.6 ל' עם כ-300 כ"ס, ו-V8 בנפח 6.2 ל' עם 416 כ"ס. שניהם ישודכו לתיבות 6 הילוכים, ידניות או אוטומטיות. מנוע ה-V8 יציע ניתוק חלקי של המנוע כדי לחסוך בדלק.
ההנעה, כמובן, אחורית – הקאמארו משתמשת בפלטפורמת 'זטה' הגלובלית של GM, שמקורה בהולדן האוסטרלית. בנוסף למגוון דגמי הולדן (המשווקים מחוץ לאוסטרליה גם תחת שמות אחרים), משמשת הפלטפורמה גם את הפונטיאק G8 ואת הטנדר המבוסס עליה אשר יצא לשוק בשנה הבאה. הקאמארו תוצע הן כקופה 2 דלתות והן כקונברטיבל, ותתמודד בשוק מול הדודג' צ'לנג'ר החדשה והפורד מוסטנג.