באוגוסט 2006 הודיעה קיה על החתמתו של כוכב עולה בשמי הטניס העולמי, רפאל נאדאל – ספרדי בן 20 אשר החליף את אנדרה אגאסי כשגריר הרשמי של המותג.
מאז, שני הצדדים הרוויחו מהעסקה: נדל קיבל סכום של כמה מיליוני דולרים וקיה רכבה עם נאדאל על כנפי הצלחתו וזכתה לחשיפה רבה. בין השימושים הראשונים שעשתה קיה בשחקן היתה הפרסומת בה משחק טניס מול חוצון אשר זכה לתהודה רבה.באופן לא ממש מפתיע, הודיעה קיה בתזמון מצוין על חידוש החוזה עם נאדאל, המדורג מס' 2 בעולם, רגע אחרי זכייתו בטורניר הטניס היוקרתי והנחשב ביותר ווימבלדון. נאדאל גבר בגמר מרתק בן 5 מערכות צמודות על הטנסיאי המדורג מס' 1 בעולם, רוג'ר פדרר. החוזה החדש מאריך את ההסכם הנוכחי בשלוש שנים נוספות, בהן ימישך נאדאל להיות ''שגריר המותג'' ברחבי העולם, כולל הופעה בפרסומות בעיתונות, בטלוויזיה ובאירועים רשמיים אחרים.

נראה כי קיה בחרה להתמקד בספורט הלבן בתחומים נוספים. החברה האריכה עד 2013 את תמיכתה המלאה בטורניר אוסטרליה (היקף של עשרות מיליוני דולרים), בגביע דיוויס ובאירועים מקומיים נוספים. אלה כוללים גם אספקת רכבי הסעה למארגנים ולמשתתפים בתחרויות באסיה ואף הקמת ליגה בשם ''Kia National Club League'' באנגליה.

נאדאל ימשיך לעוף וקיה תמשיך להנות מכך