בספטמבר שנה הבאה יגיע הקרקס הנודד של הפורמולה 1 לסינגפור, למרוץ במסלול רחובות באורך 5,068 מ' (ב-ד-י-ו-ק. קפדנים הסינגפורים האלו...). אבל החדשה העיקרית לגבי המרוץ הזה היא שהוא יערך, אם התכנונים יתממשו, בלילה – לראשונה בתולדות הפורמולה 1. ואין סיבה שהם לא יתממשו: כל האישורים הדרושים, כולל של ה-FIA, כבר התקבלו. אבל מרוץ לילה אינו עניין של מה בכך – בניגוד למכוניות המתחרות במרוצי הסיבולת, למשל, למכוניות פורמולה 1 אין פנסים, כך שמקור האור יצטרך להיות חיצוני, ולהאיר יותר מחמישה קילומטר של מסלול. החברה שנשכרה במיוחד לתכנן את התאורה סיפקה תכנון שהיה צריך לקחת בחשבון גם את נושא סינוור הנהגים, כולל סינוור משני מכביש רטוב או רסס, והתוצאה הסופית כוללת יותר ממאה קילומטר של כבלי חשמל וכ-1,500 זרקורים, שיאירו את המסלול כולו בתאורה בהירה פי ארבעה מהמקובל באולמות ספורט. כל זרקור יספק עוצמה של 2,000 וואט, דהיינו כמו 20 נורות ביתיות של 100 וואט, ואם תעשו את החשבון תראו שלאורך המסלול ימוקם זרקור שכזה כל 3 מטרים (!), או כל 6 מטרים אם הזרקורים מחולקים באופן שווה משני צדי המסלול. אם תעשו עוד קצת חשבון תראו שצריכת החשמל הנדרשת היא כ-3 מגהוואט.
נשאר רק לקוות שבעקבות שרת החינוך שלנו, גם שר התחבורה ושר הספורט יצאו לסינגפור, ללמוד איך עושים ספורט מוטורי כמו שצריך (וכמה הוא יכול לתרום לכלכלה המקומית).