היבשת הישנה אינה מתרשמת ממצבם הפיננסי הקשה של יצרני הרכב מעבר לאוקיינוס. בעוד ש-G.M סוגרת מפעלים ושוקלת לבטל מותגים (האמר למשל), פורד הנמצאת בעיצומה של תהליך הבראה מעבירה ייצור למקסיקו וקרייזלר מקפיאה מחירים בניסיון למצוא קונים, רושמת יצרניות הרכב הגרמניות תוצאות שיא.אודי פרסמה בסוף השבוע שחלף את סיכום תוצאותיה לחציון הראשון של 2008. היצרנית מכרה 516,000 מכוניות בהשוואה ל-508,842 בתקופה המקבילה אשתקד – עליה של 1.4 אחוזים לעומת נתוני 2007. אבל מעבר לכך, אלו תוצאות שיא מבחינת היקפי מכירות, כאשר קברניטי אודי מצפים לחציון שני מוצלח לא פחות עם חצית קו מכירת מיליון כלי רכב בשנה בסוף 2008. בין הדגמים בהם תולה החברה את תקוותיה להשגת יעד זה ניתן למנות את ה-A3 מתוחת הפנים אשר תוצג רשמית החודש, את רכב השטח הרך החדש של היצרנית, Q5 ואת ה-A6 המעודכנת שצפויה להופיע בקרוב.

המתחרה ממינכן צפויה לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ב-5 באוגוסט, אולם כבר עתה היא מדווחת על נתוני המכירות שלה. מכירות הקבוצה כולה (הכוללת את ב.מ.וו, מיני ורולס-רויס) עמדו על 764,874 מכוניות בהשוואה ל-730,285 בתקופה המקבילה אשתקד – עליה של 4.7 אחוזים. גם לב.מ.וו אלו הן תוצאות שיא, עם זאת, בחישוב שנתי מיוני 2007 ועד יוני 2008 מציגים הנתונים ירידה של 2.8 אחוזים במכירות.
עבור היצרנית הבווארית, הדגמים המככבים הנם סדרה 1 (עם עליה של 66 אחוז), X5 (עליה של 30.5 אחוז) ו-X6 עם לא פחות מ-6,082 יחידות שעזבו את אולמות התצוגה השנה. עוד מספרים קברניטי ב.מ.וו כי מיני הראתה השנה צמיחה של 8.8 אחוזים, עם 24,774 קלאבמנים. לדבריהם דגם זה מהווה עתה 20 אחוז ממכירות המותג. וברולס רויס? מותג היוקרה האולטימטיבי הראה ניתוק מוחלט מהאווירה הכלכלית העגומה עם עליה של 68.4 אחוז ומכירת 495 מכוניות.