לאחר 4 שנים (הוצגה בקיץ 2004) ו-900,000 יחידות שירדו מפס הייצור, סיטרואן מרעננת את פניה של ה-C4. חיצונית המשפחתית הצרפתית מיישרת קו שאר מוצרי החברה כאשר השינוי הדרמתי ביותר נמצא בחזית. הפגוש והשבכה הקדמית שונו לכדי השפה העיצובית החדשה של סיטרואן כפי שנראתה לראשונה ב-C4 פיקאסו ובמרוצת הזמן זלגה גם ל-C5 החדשה (אצלנו בחודשים הקרובים) ולברלינגו החדש אף הוא (אצלנו לקראת השנה הבאה).בנוסף לחרטום החדש המשפחתית גם הוארכה ב-15 מילימטרים כדי לאפשר מכסה מנוע חדש, כאשר פסי עיצוב בוהקים, פנסים שקופים, היצע חדש של צבעים וחישוקי מגנזיום המעוצבים מחדש (מידות 16 או 17 אינץ') משלימים את עדכוני העיצוב החיצוניים.
תא הנוסעים זכה אף הוא לעדכונים עם מרקם עדין יותר ל'דשבורד' ואפשרויות לגימור עור ובד בדגמים המאובזרים. מד הסל''ד (שזכה לקיטונות על מיקומו) עבר מטבור ההגה למרכז לוח השעונים (כמו בפיקאסו), ונוספה מערכת ניווט חדשה ('My Way') הזוכה גם למסך 7 אינץ'. ברוח התקופה, המכונית מאפשרת קישוריות למערכות Bluetooth, הורדת שירים דרך מחבר USB ישירות למערכת השמע של הרכב או למערכת הניווט, וכן כונן קשיח לאחסונם בגודל 10GB.
סכין המנתחים של מהנדסי היצרנית לא פסחה על יחידת הכוח של ה-C4 ומעתה, לראשונה עבור סיטרואן, ניתן יהיה לקבל את צמד מנועי ה-1.6 ליטרים אשר פותחו יחד עם ב.מ.וו (וכבר משרתים את פיז'ו). אלה, מחליפים את מנוע ה-1.6 ליטר הנוכחי (110 כ''ס) ומציעים 120 כ''ס לדגם האטמוספרי ו-150 כ''ס לדגם המוגדש. לעת עתה, לא נמצא את מנוע 1.6 ליטר החזק יותר (175 כ''ס במקרה של פיג'ו 207), אולם כן נמצא את מנוע ה-2.0 ליטר המוכר (140 כ''ס). גם אגף הדיזל עבר עדכון קל בעיקר בכל הקשור לפליטת מזהמים כהכנה לתקני יורו 5 שיכנסו לתוקף ב-1 לינואר 2009. בכל הקשור לתיבת ההילוכים אין שינוי וההיצע ימשיך לכלול תיבה ידנית (חמישה יחסי העברה), אוטומטית (ארבעה יחסים) ואוטומטית רובוטית (שישה יחסי העברה).

המכונית תוצג, בגרסת הקופה ובגרסת חמש הדלתות, בתערוכת מוסקבה אשר תפתח ב-26 באוגוסט, כאשר המכירה באירופה תחל מיד אחר כך. מחירים טרם פורסמו, אולם סביר להניח כי לא יהיה שינוי מהותי, אם בכלל. השערה זו נותר בעינה לגבי השוק הישראלי.