הלגונה קופה הסדרתית נחשפה אתמול בערב בקאן, ובנוסף לתמונות העדכניות אנו יכולים להביא לכם את מעט הפרטים הטכניים שפורסמו אודות ספינת הדגל החדשה של רנו. ובכן מעבר לעובדה שמדובר כאן בצורת מרכב חדשה עבור המשפחתית הגדולה הזו – זו הפעם הראשונה שהלגונה זוכה לגרסת קופה – הרי שיש גם שני מנועי V6 חדשים בהיצע. אחד מהם הופיע בגרסת הקונספט בתערוכת פרנקפורט האחרונה – מנוע דיזל בנפח 3.0 ל' המפיק 235 כ"ס ו-45.9 קג"מ. המנוע השני הוא בנזין בנפח 3.5 ל', עם תפוקה של 240 כ"ס (אך רק 33.7 קג"מ). שני המנועים מגיעים עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית. בנוסף לשני המנועים הללו יוצעו עוד מספר מנועים מהצד היותר-חזק של היצע הלגונה הרגילה.הלגונה קופה קצרה מעט מהקונספט, 4.64 מ' לעומת 4.68, וגם יחסית לגרסת הסדאן; גם בסיס הגלגלים קוצר מעט ועומד על 2.69 מ', לעומת 2.71 מ' לקונספט ו-2.76 מ' לסדאן. השילדה כוללת את השילדה האקטיבית שהושקה בלגונה GT, הכוללת היגוי לארבעת הגלגלים. החישוקים הסטנדרטיים הם "17 או "18.
נקודה משעשעת (אם כי אולי לא כל כך עבור רנו): בהודעה לעיתונות מספרת רנו בגאווה כי האתר היעודי שהורם לרשת ביום ו' עבור הקופה החדשה, www.laguna-coupe.com, פותח יחד עם מיקרוסופט וכולל טכנולוגיה חדשה המכונה Deep Zoom. שזה טוב ויפה – אבל בשבת בערב קרס האתר מרוב כניסות אליו... לא נורא, קורה (וזה אולי אפילו סימן טוב מבחינת רמת ההתענינות הגבוהה במכונית).
הלגונה קופה תוצג לציבור בתערוכת פריז בספטמבר הקרוב ותוצא למבחנים בעיתונות מיד לאחר מכן. השיווק באירופה יתבצע באופן מדורג החל מאמצע אוקטובר.