השותפות ניסאן-רנו הודיעה על מיזם משותף עם יצרן האופנועים ותלת-האופן ההודי באג'אג' (Bajaj) שמטרתו תכנון, ייצור ומכירת מכונית זולה (שם קוד ULC). מאוד זולה: מחיר היעד נקבע ל-2,500 דולר – נתון זהה, ומן הסתם לא במקרה, למחיר הבסיס של הטאטא נאנו. תחילת השיווק נקבעה ל-2011, קצת באיחור לעומת הנאנו שתחילת שיווקה מתוכננת לסוף 2009.
המכונית תיוצר במפעל חדש אשר יוקם לשם כך בהודו ולו קיבולת ייצור מתוכננת של כ-25,000 יחידות בשנה. המכונית הקטנה וזולה תכוון בשלב הראשון לשוק הרכב הצומח בהודו, אך גם לשווקים גלובליים נוספים.באג'אג' Liteהיצרן ההודי השני בגודלו בייצור דו-גלגליים מכר כ-2.5 מיליון כלי רכב, אופנועים וקטנועים בהודו, מזרח אסיה, אפריקה ומרכז אמריקה. בתחילת השנה אף הציג מכונית תצוגה בשם Lite בתערוכת ניו דלהי (בה גם הוצגה הנאנו) אשר רמזה על עיצוב הרכב הזול, אולם ללא נתונים טכניים.
נראה כי אופנת מכונית גלובלית זולה תופסת תאוצה. כפי שכבר פרסמנו, פיאט בוחנת החזרתו לחיים של המותג אינוצ'נטי, פולקסווגן מתכננת מחליפה וממשיכת דרך אמיתית לחיפושית המקורית ויש גם דיבורים של GM וטויוטה בתחום. הולך להיות צפוף ו... זול!