ניתן לשער בסבירות גבוהה כי גם בחלומותיהם הביזאריים ביותר, לא היו ''נערי בנטלי'' הקשוחים מימי שיא תהילת החברה, בשנות ה-20 וה-30, חולמים שיזכו במירוץ שכזה.
חברת Greenpower האנגלית עוסקת בטכנולוגית אנרגיה חלופית ומזה 10 שנים מסכמת את פעילותה השנתית במרוץ לאומי בריטי, בין 15 נבחרות שעלו לגמר. בתי ספר תיכוניים ברחבי הממלכה נקראים לבנות מכונית מרוץ המונעת בחשמל. מקור הכוח הוא מנוע שנלקח מכיסא גלגלים ממונע, בעוצמה של כ-240 וואט (כשליש כוח-סוס...) הניזון מצמד מצברי 12 וולט. המנוע מניע גלגל אחורי אחד דרך גיר רציף זעיר. המלאכה אינה פשוטה כפי שהיא נשמעת: לכל הקבוצות אותו המנוע ומקור האנרגיה, ויש לבנות את המכוניות על-פי מפרט בסיסי זהה. נתונים אלו דורשים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, חומרים קלי משקל וחזקים, תכנון חכם, חיכוך מינימאלי באספלט כמו גם מול הרוח ועוד. כל גרם נחשב וכל משב רוח משפיע...בנטלי, שזה עתה סיפרנו לכם על חיפושיה אחר קצת יותר ''ירוק'' וידידותיות לסביבה, הרימה את הכפפה וברצינות רבה. החברה הריצה צוות תלמידי בית-ספר תיכון שעסק בתכנון, פיתוח, בנייה ולבסוף אף השתתפות במרוץ הקובע, והעמידה על 4 גלגלים דקיקים את ה- Continental DC. ולא, אל תחפשו קשר כלשהו לכל 'קונטיננטל' אחרת שאתם מכירים... הרודסטר החד-מושבית הזעירה עשויה ברובה קרבון ונשענת על צמיגי דקיקים בעלי מקדם חיכוך מינימלי. הצמיגים נשענים על מתלים בתצורת זרועות A והבלימה נעשית באמצעות דיסק יחיד בקוטר 160 מ''מ, היושב על הגלגל המונע, כאשר בבנטלי מבטיחים הבשלת מערכת למניעת נעילתו בקרוב! המנוע הזעיר – בין היתר הודות לתצורה האוירודינמית היעילה – מספיק בכדי לאפשר ל- Continental DC להגיע למהירות מרבית של קצת יותר מ-64 קמ''ש ולנסיעה רצופה של כשעתיים בין טעינה לטעינה.
השנה נערך המרוץ במסלול גודווד שבדרום אנגליה, וכמעט שכחנו לציין – הבנטלי ניצחה שם.
אחרון חביב, אך לא פחות חשוב – בעיקר עבור בנטלי: זו המכונית הראשונה של החברה שמציעה ''0'' פליטת CO2...