יבואנית הרכב הדו-גלגלי הגדולה בישראל, חברת 'מטרו', משיקה אולם תצוגה חדש בדרך מנחם בגין בת''א בהשקעה מדווחת של כ-2 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי סכום דומה יושקע בנוסף בשדרוג עוד 3 אולמות תצוגה הנמצאים בבעלותה. מטרו הנה היבואנית של דגמי ימאהה, סאן-יאנג וקאוואסאקי לארץ והאולם החדש מוקדש לימאהה ולאביזרי רכיבה. שטח האולם הוא כ-600 מ''ר המפוזרים על-פני 3 מפלסים הכוללים כמובן תצוגה נרחבת, פינות ישיבה, מסכי פלזמה ועוד.
גם ה-R6 החדש הגיע. 129 כ"ס, 274 קמ"שגדי אבירם, מנכ''ל חברת מטרו מוסר:'' הרעיון בהשקת אולם תצוגה חדש זה וההשקעה הכספית הרבה, נובעת מתוך הרצון ליצור חווית קניית שטרם נראתה בענף רכב דו גלגלי על כל המשתמע מכך. פתיחת אולם זה ממשיך את המטרה ששמה לעצמה מטרו עוד מיום היווסדה והיא מומחיות גבוהה בהצגת מגמות חדשות בשוק הדו גלגלי בישראל וקביעת תקדימים חשובים ביותר בענף כאשר שירות הוא אחד מהחשובים בהם.''
במעמד טקס פתיחת האולם החדש נחשף גם הימאהה R6 החדש. בימאהה טוענים כי הטיל הגרום והקרבי למראה הוא הטופ אותו ניתן לרכוש כיום בקטגוריה (600 סמ''ק, ספורטיביים) והוא מתהדר בנתונים שמצדיקים טענה זו: 129 כוח-סוס (שזה 215 כוח-סוס לליטר!), 166 ק''ג משקל עצמי, 274 קמ''ש מרביים והכל בעבור 100,000 שקל. בנוסף נחשף ה'פרזנטור' החדש של ימאהה בישראל, מושיק ליפץ המוכר מתוכנית הריאליטי 'הישרדות'.