הפאביה החדשה מסייעת לסקודה להשיג את הגידול המרשים ביותר בשוקבארבעת החודשים הראשונים של 2008 עמד היקף שוק הרכב הישראלי על כ-79,000 מכוניות. זהו גידול של 60.4% לעומת אותה התקופה ב-2007 – וצריך לזכור שגם 2007 היתה שנה מצויינת. בקיצור, עניינים כרגיל, ושנת 2008 ממשיכה להסתמן כשנה שוברת-שיאים בשוק הרכב הישראלי.
מאזדה, מובילת השוק מזה למעלה מעשר, ניצבה בראש הפירמידה גם באפריל. מתחילת השנה קצב המכירות של מאזדה הוכפל לעומת 2007, והיא מכרה 66% יותר מכוניות מטויוטה שבמקום השני. טויוטה, אגב, הצליחה לגבור באפריל על יונדאי כך שהנדנדה במקום השני במכירות המצטברות נמשכת, וטויוטה חזרה לשם על חשבון יונדאי. כמעט כל המותגים המובילים השיגו גידול מרשים במסירות לעומת 2007, כאשר פורד, דייהטסו וסובארו בולטות לרעה. פורד ודייהטסו משיגות בינתיים מספרים קרובים לאלו של 2007 (בשוק שגדל ב-60%!), ואצל סובארו נרשמה ירידה של כ-19%. בתקופה זו אשתקד היתה סובארו מדורגת במקום החמישי, השנה היא רק 12. האם אכן חוזרת על עצמה התקופה הזכורה לרע של החלפת הליאונה על-ידי הגרנד-ליאונה (אימפרזה), אשר לא התקבלה באהדה על-ידי הציבור? את השיפורים המרשימים ביותר השיגו סקודה (יותר מפי 4), מיצובישי (פי 2.7) וסיטרואן (פי 2.6).

מכירות אפריל 2008, עשר המובילות
1. מאזדה, 2,445
2. טויוטה, 2,096
3. יונדאי, 1,801
4. שברולט, 1,567
5. הונדה, 1,218
6. פורד, 1,044
7. סיטרואן 917
8. סובארו, 884
9. פולקסווגן, 818
10. סוזוקי, 675