מזראטי הכריזה על מתיחת פנים לקוואטרופורטה. מכונית הפאר של היצרן האיטלקי מחודשת 3.5 שנים לאחר שהדגם הנוכחי הוצג (דור שישי, 2013). השינויים שעברה הקוואטרופורטה הם עיצוביים בעיקר, ולא מכאניים.
בחוץ, בפנים וגם בבטיחות
מבחוץ זכתה הקוואטרופורטה לשינויי עיצוב קלים יחסית. אלו בוצעו בעיקר מלפנים, וכוללים פגוש קדמי חדש עם פתחים מוגדלים לכניסת אוויר ושבכה קדמית חדשה המצופה כרום. ברשימת השינויים נמצאות גם מראות צד חדשות. בהיבט הטכני, זכתה הקוואטרופורטה לתריס יניקת אוויר אקטיבי, התורם לשיפור היעילות האווירודינאמית.
גם מבפנים עברה הקוואטרופורטה שינויים עיצוביים – אבל לא רק. הקונסולה המרכזית תוכננה מחדש, כולל מערכת בקרת האקלים ומסך המגע (ללא שינוי בגודלו, "8.4). תפריט מצבי הנהיגה, הנמצא בסמוך לידית ההילוכים מתופעל כעת גם באמצעות חוגה. מסך המגע הוחלף בחדש ולמערכת ההפעלה ממשקי CarPlay (של אפל) ו-Android Auto (גוגל).
מזראטי קוואטרופורטה עוברת מתיחת פנים
צילום: מנהל
עדכון מבורך במפרט הוא אבזור הבטיחות העדכני. לדגם המחודש התווספו כעת גם בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב ייעודי לתנועה פקוקה, אזהרת סטייה מנתיב ומערכת התרעה על אי שמירת מרחק עם מערכת בלימה אוטומטית (לא צוין עד איזו מהירות). כאופציה, ניתן להוסיף גם מערך צילום היקפי.
רשימת השינויים מסתיימת בתוספת של שתי רמות גימור חדשות – "גראן לוסו" ו"גראן ספורט". רמות גימור אלה כוללות חישוקי "20-"21, ספוילר, צביעה שונה לחלקי גוף מסוימים מבחוץ ודיפוני עור ובדי משי (!) מבפנים.
מ"אוטו איטליה", יבואנית מזראטי לישראל, נמסר כי מזראטי קוואטרופורטה המחודשת תגיע לישראל לקראת סוף השנה. המחירים – החל מ-949,000 שקלים – ללא שינוי.
מזראטי קוואטרופורטה עוברת מתיחת פנים
צילום: מנהל