בז'נבה 2016 הוצגה מתיחת פנים לרכב הפנאי הצרפתי הקטן, פיג'ו 2008, ועכשיו הוא מגיע ארצה – קצת אחרי שהוא קיבל יחידת הנעה חדשה ומודרנית. מתיחת הפנים נועדה להקנות לרכב מראה "שטח" קשוח יותר.
מנוע ה-1.2 ליטר טורבו, שכאמור הגיע לרכב קצת לפני עדכון המראה, מפיק 110 כ"ס, ותיבת ששת ההילוכים היא של אייסין, כמו בשאר דגמי פיג'ו. המכונית מגיעה ל-188 קמ"ש ומאיצה למאה קמ"ש ב-10.3 ש'. בזכות המנוע החדש היא נמצאת בקבוצה 3 מבחינת הדירוג הירוק לעומת 10 בעבר, ולפי היצרן צריכת הדלק השתפרה ב-35% ביחס למנוע המוחלף.
פיג'ו 2008 המחודש בישראל
צילום: מנהל

רמות גימור
המכונית החדשה תוצע בשלוש רמות גימור, שכולן יכללו את מערך המולטימדיה המקורי (כולל בלוטות'), בקרת שיוט, חישוקי "16 קלים ומערך מובילאיי. האקטיב-גו (הבסיסית) תעלה 115,000 שקלים והאקטיב תעלה 120,000 שקלים, כאשר מחיר ההשקה שלהן יהיה 110,000 שקלים ו-115,000 שקלים בהתאמה. המחיר משקף הוזלה של 9000 שקלים באקטיב-גו ו-5000 שקלים באקטיב, לעומת הגרסה המוחלפת. ההבדל בין רמות האבזור כעת יהיה מערך הגריפ קונטרול (התאמת תפעול בקרת היציבות לתנאי הנהיגה ב"שטח").
רמת הגימור פרמיום תציע חישוקי "17 קלים ומיגון חיצוני (קוסמטי כמובן) היקפי. מהדורה זו תעלה 125,000 שקלים (120,000 שקלים בהשקה).
בהמשך צפויות להגיע גרסה ידנית (82 כ"ס) ברמת גימור נמוכה יותר (Access) לצד גרסת דיזל 1.6 ליטר (100 כ"ס) עם תיבה רובוטית - לראשונה בהיצע של פיג'ו 2008.
פיג'ו 2008 המחודש בישראל
צילום: מנהל