בשבוע שעבר דיווחנו לכם כי מאט לבלנק, אחד מצמד המנחים הראשיים של תוכנית הרכב הנצפית בעולם, טופ גיר, הגיש אולטימטום להפקת התכנית: או הוא או המנחה השני – כריס אוונס. עכשיו הודיעה BBC על עזיבתו הרשמית של אוונס.
עם פיטוריו של ג'רמי קלארקסון, עזבו אתו גם ריצארד האמונד וג'יימס מאי. כריס אוונס הוכרז כמגיש ראשי, וב-BBC תלו תקוות רבות במנחה הכתום, אך אלה נמוגו כבר בפרק הראשון. התלונה העיקרית לגבי הופעתו של אוונס בטופ גיר הייתה התלהבות יתר שהעיקה על הצופים. מאוחר יותר, נודע כי בנוסף להופעתו האקסצנטרית על המסך, ישנן בעיות גם מאחורי הקלעים – כולל יחס מזלזל מצדו של אוונס לאנשי ההפקה. האולטימטום של מאט לבלנק חייב את ה-BBC להגיב למצב.
ב-BBC צפו ירידת רייטינג העונה, לאחר פרישת קלארקסון וצמד עמיתיו, אולם נראה ששיעור ירידת הרייטינג היה חד מהצפוי, ולפי ה-BBC משחקי יורו 2016 החמירו את המצב.
זה רשמי: כריס אוונס עוזב את טופ גיר
צילום: מנהל
אתמול בבוקר, יום שני ה-4 ביולי, צייץ אוונס בחשבון הטוויטר שלו:
Stepping down from Top Gear. Gave it my best shot but sometimes that's not enough. The team are beyond brilliant; I wish them all the best.
צילומי העונה הבאה (ה-24 במספר) של טופ גיר צפויים להתחיל בספטמבר. עדיין לא ידוע אם יהיה מחליף לאוונס, ואם כן במי מדובר, וגם אם יחולו שינויים נוספים בפורמט. כנראה שהדבר הבטוח היחיד שיהיה הוא הסטיג.
זה רשמי: כריס אוונס עוזב את טופ גיר
צילום: מנהל
הסטיג הנצחי ממתין להתפתחויות