מסמך רשמי של מרצדס (מצורפת תמונה) שדלף לרשת ביום שישי מציג את תוכנית הצגת הדגמים של מרצדס לשנה הקרובה, ומכיל לא מעט הפתעות מעניינות.
למשל, העובדה שמרצדס תציג (בחצי הראשון של 2017) גרסת קופה ל-E קלאס היתה צפויה – היתה גרסה כזו גם לדור הקודם. אבל גרסת all-terrain ל-E - כנראה סטיישן מוגבהת בסגנון ה-XC70 של וולוו או האודי אול-רואד – היא חידוש. גם הריענון שיעבור ה-GLA החצי הראשון של 2017 לא ממש מפתיע, אבל המסמך חושף כוונה להציג גרסת קופה ל-GLA, אח קטן ל-GLC קופה ו-GLE קופה. למתחרים, יש לציין, אין כרגע מתחרה בקטגוריה הזו, כך שלמרצדס יש הזדמנות להגדיר קטגוריה חדשה.
העתיד לפי מרצדס: E לשטח, GT פתוחה ועוד
צילום: יצרן
במחצית השנייה של 2017 צפויה להיחשף גרסה נטולת גג ל-E קלאס, ומתיחת פנים ל-S קלאס ול-GT. זו האחרונה גם צפויה לקבל גרסת קבריולה.
עוד חידוש, אבל אחד עליו יודעים כולם כבר מזמן, הוא כוונת מרצדס להציג טנדר במבנה קלאסי. כזכור, מדובר על טנדר שנולד מתוך שיתוף הפעולה החדש בין דיימלר לרנו-ניסאן, ויתבסס על מכלולי הניסאן נווארה. הטנדר יקרא, ככל הנראה, GLT.
מאותו שת"פ יגיעו אלינו בתחילת 2017 גם גרסאות חשמליות לפורטו ולפורפור של סמארט, שייעשו שימוש ביחידת ההנעה הנמצאת ברנו זואי.