כצפוי, דגמי האנדורו של 2017 של הוסקוורנה מקבלים את אותו עדכון מקיף שקיבלו דגמי 2017 של החברה האם, KTM. גם כאן נמצא מנועים חדשים, מתלים חדשים ופחות משקל – בהחלט עדכון מקיף יותר מהעדכון המקובל בין שנות דגם. ההבדל העיקרי בין דגמי שתי החברות, מלבד העיצוב כמובן, נשאר בתחום המתלה האחורי – בעוד קטמ שומרת אמונים למתלה ה-PDS בדגמי האנדורו (מתלה בו הבולם מתחבר ישירות לזרוע האחורית), הוסקוורנה משתמשת בתצורת המתלה המסורתית, עם מערך של חוליות (לינקים) שמחבר בין הבולם לזרוע, ומאפשר קבלת פעולת מתלה פרוגרסיבית.
בדומה לק.ט.מ, גם הוסקוורנה משמיטה בשנת המודל 2017 את דגמי ה-125 וה-200 מהמבחר. דגם ה-125 זכה להצלחה רבה בשוק המקומי בזכות מיסוי נמוך יותר (לפני עדכון המיסוי האחרון), אך ק.ט.מ הודיעה כי לא ניתן להתאים את שני המנועים הקטנים לתקנות זיהום האוויר העדכניות בהשקעה סבירה, ולכן הוחלט על הפסקת ייצור הדגם.
עופר-אבניר שמרה על מחירים זהים לשל דגמי 2016, והמשמעות היא שברוב המקרים אופנועי הוסקוורנה זולים מהדגמים המקבילים של קטמ (שמיובאים על ידי דל"ב) בפער של עד כ-5,500 שקלים. החריג היחיד הוא דגם ה-TE250 (שתי פעימות) שיקר ממקבילו בק.ט.מ ב-כ-500 שקלים.
הוסקוורנה - אופנועי האנדורו החדשים כאן
צילום: מנהל
בניגוד לק.ט.מ, דגמי הוסקוורנה משווקים ברמת אבזור אחת, ולא בשתי רמות (רגיל ו'סיקס-דייז') כמו בק.ט.מ.
מחירים (כל המחירים למזומן, כולל אגרות ורישוי):
דגמי אנדורו 2-פעימות
TE250 – 59,500 שקלים
TE300 – 64,500 שקלים

דגמי אנדורו 4-פעימות
FE250 – 67,500 שקלים
FE350 – 68,500 שקלים
FE450 – 69,500 שקלים
FE501 – 72,500 שקלים

בנוסף ימשיך להימכר דגם ה-125 בגרסת 2016 מתוך המלאי הקיים במחיר 49,500 שקלים.
הוסקוורנה - אופנועי האנדורו החדשים כאן
צילום: מנהל