אודי הציגה את הדור השני של ה-A5 ספורטבק – גרסת הקופה חמש-דלתות ל-A5 החדשה שהוצגה בחודש יוני.
אודי A5 ספורטבק החדשה תוצג בפריז
צילום: מנהל
כמו בדגם הקודם (הוצג 2009), גם בספורטבק החדשה אורך בסיס הגלגלים ואורך המרכב זהים לאלה של ה-A4 – בדגם זה: 282.5 ס"מ ו-473 ס"מ בהתאמה – וארוכים מאלה של הקופה ב-6 ס"מ. ממד הגובה, העומד על 138.5 ס"מ, קרוב מאוד לזה של הקופה (137 ס"מ) ונמוך ב-4.5 ס"מ מזה של הסדאן.
כמובן, גם הספורטבק מבוסס על הרצפה העדכנית של אודי A4, וזו אפשרה, בין השאר, הפחתת משקל בשיעור של עד 85 ק"ג; משקל הגרסה הבסיסית ביותר – 1470 ק"ג.
אודי A5 ספורטבק החדשה תוצג בפריז
צילום: מנהל
מעבר לשינויים בבסיס הגלגלים והאורך ביחס לקופה, לספורטבק אותו היצע מנועים, תיבות והנעות כמו בקופה. המנועים הם טורבו-בנזין 2.0 ליטר בשתי רמות הספק (190 ו-252 כ"ס); דיזל בנפח 2.0 ליטר 190 כ"ס; דיזל 3.0 ליטר בשתי רמות הספק (218 כ"ס ו-286 כ"ס). בפסגת ההיצע נמצאת כרגע ה-S5, עם מנוע טורבו-בנזין 3.0 ליטר ו-354 כ"ס.
מצ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נמסר כי ה-A5 ספורטבק תגיע לישראל בחציון השני של 2017.
אודי A5 ספורטבק החדשה תוצג בפריז
צילום: מנהל