קרסו מוטורס, יבואנית דגמי רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי לישראל, הודיעה אתמול על קריאת תיקון (ריקול) לדגמי אינפיניטי QX60 שיוצרו בין התאריכים 17/11/2013 ל-30/12/2015. מדובר בקריאה הנוגעת בישראל ל-109 כלי רכב.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן
 
הסיבה לקריאת התיקון נוגעת לתקלה במערכת הפיקוד של כרית האוויר של הנוסע הקדמי. בבדיקה של היצרנית התגלה כי מחשב כריות האוויר עלול במצבים מסוימים להחליט בטעות כי במושב הקדמי נמצא מושב תינוק, ולנטרל את הכרית, מבלי שיופיע חיווי שהכרית מנוטרלת - עניין קריטי במצב של תאונה.
 
מהיבואנית נמסר כי תזמן את בעלי הכלים המדוברים למרכז השירות למטרת החלפת יחידת הבקרה וכי משך הזמן הנדרש לביצוע העבודה עומד על כארבעים וחמש דקות. יש לתאם מראש מול מרכז השירות של היבואנית את מועד התיקון והוא יבוצע, כמובן, ללא עלות מצד הלקוח.

יש לציין כי לפי תקנה 306 (ב') לתקנות התעבורה, לא יחודש רישיון רכב שבעליו לא ייענה לקריאת תיקון זו תוך 6 חודשים, ולפי סעיף ג', לא תתאפשר העברת בעלות לרכב זה.
 
הודעה תישלח בימים הקרובים באמצעות הדואר. רוצים לברר כבר כעת האם רכבכם נכלל בקריאת התיקון? תוכלו באמצעות מוקד השירות של היבואן - באתר האינטרנט או בטלפון: *8899.
 
אינפיניטי QX60 נקרא למוסך
צילום: מנהל